,

środa, 4 września 2013

Aktualizacja moich włosów - lato 2013


Witam Was :)

Sporo osób pisało do mnie kiedy wstawię zdjecia włosów :) No to wstawiam :) Przez około 2-3 tygodnie zbierałam zdjęcia, by je ukazać obiektywnie.
Raz się lepiej układały, raz gorzej. Z resztą zaraz zobaczycie sami :)

Postanowiłam, że będę aktualizować moje włosy co kwartał :)



Taki efekt mam po żelu Bielenda, lnianym i/lub Artiste

Tak loczki się trzymają po całym tygodniu.
Bez stylizatora.
prawie ,,długie" :D

Po żelu Mrożącym z Joanny

Parę dni temu ścięte końcówki ze środkowej warstwy. ok 2 cm. Nie odczułam w ogóle różnicy w długości. W dolnej bym odczuła ;]

Zdjęcie zrobione w lustrze. Prawie wymarzona długość :) Zalezy również co na nie nałożę. Przy żelu Joanna Mrożąca mam mocniejsze korkociągi i...wtedy są krótsze :(

Tak sie układają ,,z góry" :)




Życzę Wam miłego dnia!


18 komentarzy :

  1. łał boskie boskie ach zaje.... no słów brak , moje też są kręcone ale tydzień się nie trzymaja tak fajnie , na drugi dzień góra trzeci robi się juz takie siano , najbadziej się mi podoba zdjęcia " prawie długie :D" super że dodałaś zdjęcia , sama wiem po sobie że co miesiąca to nie ma za dużej różnicy i raz na 3 miesiące wystarczy zrobić zdjęcie włosom :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kędziorki :) mam bardzo podobne, ale ciągle brakuje mi 100% systematyczności w pielęgnacji..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz loki, zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany jak Ty masz dużo włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przepiękne <3 nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie piękne włosy, a tak rzadko pojawiają się na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz już długaśne włosy! Przepiękny skręt, no ślinię się do monitora *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz jedne z najlepiej nawilżonych loczków, jakie kiedykolwiek widziałam! I na każdym zdjęciu wyglądają przecudownie!

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że mój skręt nie jest taki :(

    OdpowiedzUsuń
  10. o jeju, a pamiętam jak miałeś takie krótsze:D Ależ Ty masz skręt.

    OdpowiedzUsuń
  11. :( Ja mam falowane,ale o spodu kręcone i te kręcone nie wiem czemu są tragicznie suche zawsze i często nie chcą się w ładny loczek zawinąćpomimo tego,że jest odżywiam i wgl :( a nie chce ich ścinać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże jakie loki :D Całe życie o takich marzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, śliczne i dużo kręciołków - podziwiam, że sobie z nimi tak świetnie radzisz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne!!! Kocham je:) No brak mi słów. Jakie zdyscyplinowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu ale Ci włosy urosły! Zajrzyj na forum dla zakręconych i się pochwal;)
      pozdrawiam Cię serdecznie:*
      Milena_798

      Usuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)