,

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! cz. 12.



I znów minął kolejny miesiąc walki o długie ( i zdrowe!) włosy.


Co stosowałam w ostatnim miesiącu?

  • od około 3 tygodni łykam witaminy BETA-karoten+witamina E 3x1 klik
  • staram się jeść codziennie chociaż minimalną porcję warzyw lub/i owoców. Różnie to wychodziło. Raz więcej, raz mniej :) Korzystam, póki jest na nie sezon :)

Aktualizacja długości: 05.08.2013

39,5 -> 40,5 cm. (+1 cm.)


41,5 -> 42cm . (+0,5 cm.)

Niestety, bardzo słaby przyrost :(

Co będę stosować w tym miesiącu:

  • postaram się jeść więcej owoców i warzyw!
  • dalej będę łykać BETA-Karoten + witaminę E
  • może dołączę drożdże klik


Do wymarzonej długości brakuje mi odpowiednio : 4,5  i 8 cm.


Nigdy się nie doczekam tych 50-ciu cm :D :< 


Miłego dnia! :)

7 komentarzy :

  1. cierpliwości , :) doczekasz się , spróbuj może jeszcze innych "przyspieszaczy" i zabezpieczaj końcówki by się nie kruszyły czy łamały i zobaczysz ze bedzie do przodu , pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Już niedługo i będzie twoje wymarzone 50 cm ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. doczekasz się :) ja mierzę długość włosów troszkę inaczej i też utknęłam przed 50 cm, ciągle podcinam przez te moje przerzedzone końce :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od dzisiaj zaczynam pić drożdże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam przygodę z fryzjerem , włosy spaliła mi przy głowie rozjaśniaczem.Muszę zaznaczyć, że włosy miałam prawie do pasa. Po zdarzeniu minęło pół roku , niestety musiałam sciąć , bo wygladałam jak po chemii. Dziś mam włosy do ramion, ale nierównej długości więc kitka jest cieniutka a o rozpuszczeniu włosów mogę zapomnieć :-((((( AAAAAAA od mniej więcej 2 m-cy stosuję maskę wcierając ją w skórę głowy, zrobioną z żółtka, wody i nafty kosmetycznej. Nakładam ją na suche włosy, przed myciem tak na ok.pół godziny. Włosy nabrały blasku ale chyba szybciej nie rosną :-(. powodzenia w zapuszczaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja bym chciała mieć już takie włosy jak ta pani ze zdjęcia... ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)