,

piątek, 30 sierpnia 2013

Paczuszka! Zakupy i inne nowości :)

Dziś post typu ,,chwalę się" :D

W tym tygodniu dotarło do mnie zamówienie z ZSK. A co zamówiłam? :)


       
1. RE-FAT 75 ml - naturalna substancja kondycjonująca. 8,65 zł.
2. Glukozyd laurylowy 75 ml - niejonowy detergent. 7,45 zł
3. Włókna pomarańczy 20 g. - emulgator. 5,90 zł. 
4. Macerat z dziurawca 15 ml. 5,75 zł.
5. Naturalny olej abisyński 30 ml. 6,75 zł.
6. Guma ksantanowa 10 g - jej nigdy u mnie nie jest za dużo. Lubię nią zagęszczać moje kosmetyki. 4,09 zł.
7. Lanolina  40 g. 6,90 zł. 
8. Telocapil  15 ml. - naczytałam się o właściwościach hamujących wzrost włosów no i się skusiłam :) 14,90 zł.


Mam zamiar zacząć kręcić własnoręcznie szampony i odżywki. Oczywiście receptury będę publikować na blogu :)


Kolejne produkty wyłapane w Kauflandzie:



1. Garnier Fructis. Odżywka wzmacniająca. Mega objętość 48h. 7,99
2. Garnier Ultra Doux - 6,99 zł link do recenzji
3. Bielenda żel do włosów z czarną rzepą 3,99 zł.

I buciki, które kupiłam w Lidlu za 139 złotych. Już przed otwarciem sklepu koczowałam przed wejściem. Parę minut po godzinie 7. nie było już prawie w ogóle butów. Prócz rozmiarów 40 ;)










Mieliście coś z tych półproduktów, co kupiłam? Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii o nich :)


Miłego dnia Wam życzę! :)


16 komentarzy :

  1. Niestety nie miałam nic z tych rzeczy. ; ]

    PS Mogłabym mieć do Ciebie prośbę? Biorę udział w konkursie, bardzo zależy mi na wygranej, więcej szczegółów w najnowszym poście na moim blogu (http://ksiazkiiherbata.blogspot.com/2013/08/konkurs-okadkowy-dzien-2.html). Wystarczyłoby, żebyś skopiowała tytuł i autora z poprzedniego komentarza i dodała. Z góry dzięki! Mam nadzieję, że mi pomożesz. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam też ten żel do włosów z bielendy i u mnie się na moich kręciołach w ogóle nie sprawdził.:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam żłtego Garniera i świetnie sprawdza się pod olej na noc-genialnie nawilżone włosy, jak do tej pory olej z pestek winogron nie robił nic, a sama odżywka średnio po myciu się sprawdzała, bo dosyć cieżka dla mnie, to tak jak połączyłam w duet ją z olejem i zsawiam na noc to jestem bardzo zadowolona, polecam sprówobwać:)
    No i.. chcesz hamować wzost włosów?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chcę :D Na nogach i w innych zbędnych miejscach :D

      Na pewno wypróbuję! :) Dzięki :)

      Usuń
  4. czekam na "przepisy" buciki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy ;) Nie miałam nic oprócz odżywki z awokado, z którą się polubiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. spore zamówienie, ja kupowałam na biochemii urody. fajne buty

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne buciki :) ja po kurtkę byłam wczoraj w Lidlu po 8 rano i niewiele ich zostało, prawie wszystko wykupione. Całe szczęście udało mi się kupić jaką chciałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. butki mi sie bardzo podobają :P lubie takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten żel do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam kiedyś żel do włosów Bielendy, ale na moich włosach się na sprawdził totalnie niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że jako jedna z niewielu zrezygnowałaś z glukozydu kaprylowo-kaprynowego. Wreszcie jakaś odmiana! I jak idą eksperymenty?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)