,

piątek, 23 sierpnia 2013

Fitomed, Tonizujący płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy do cery tłustej i mieszanej

Od producenta:

Składniki naturalne: hydrolat oczarowy Ecocert (30%), olejek "neroli".

Właściwości i działanie: woda aromatyczna z liści oczaru (hydrolat Ecocert) jest znakomitym środkiem do odświeżania i oczyszczania skóry tłustej i mieszanej. Liście oczaru zawierają do 12% garbników oraz flawonoidy. Zespół tych związków uszczelnia ściany naczyń włosowatych, obkurcza je, zmniejsza zaczerwienie twarzy i objawy naczynkowe. Płyn o niezwykle świeżym zapachu łagodnie ściąga rozszerzone pory, rozjaśnia i tonizuje skórę. Orzeźwiający zapach kwiatu pomarańczy (neroli) działa orzeźwiająco i stymulująco na umysł.

Tonizujący płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy do cery tłustej i mieszanej
Skład:
Aqua - woda, rozpuszczalnik
Hamamelis Virginiana (Organic Witch Hazel Distillate) - hydrolat oczarowy
Gliceryn - gliceryna, działa nawilżająco
Panthenol - pantenol, działa nawilżająco
Allantoin - alantolina, działa nawilżająco
Peg-40 Hydrogenated Oil - niejonowa substancja powierzchniowow czynna, substancja odtłuszczająca usuwająca zanieczyszczenia tłuszczowe z powierzchni skóry; emulgator O/W
Neroli (Fragrance) - zapach
C.I.15985 - barwnik
DMDM Hydantoin - konserwant
Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone - konserwanty
Pojemność: 200 ml.
Dostępność: sklep Fitomed klik
Cena: ok. 12 zł.
Moja opinia: Na samym początku urzekł mnie zapach - płyn pachnie prawdziwymi pomarańczami. Nieraz lubię otworzyć buteleczkę i zaciągnąć się jego zapachem :D No, ale przejdźmy do działania: bardzo się polubiliśmy. Zazwyczaj używam go jak toniku, tj. zwilżam nim wacik i przecieram twarz. Moja cera po paru godzinach(3-4) od oczyszczenia potrafi nazbierać warstewkę tłuszczu, która daje mi wrażenie brudu na buzi, ale dzięki temu płynu pozbyłam się tego problemu! :) Możecie wierzyć lub nie, ale do samego wieczora moja cera jest świeża. Płyn ten nie wysusza mi buzi. Lubię odświeżać nim twarz w upalne dni, dlatego często ląduje w mojej torebce. 
Czy ściągnął pory? Może delikatnie.

Podsumowując: produkt jest rewelacyjny, polecam Wam go wypróbować :)


Znacie produkty Fitomed?


Miłego weekendu Wam życzę :) Macie jakieś plany na te dwa dni? :)




4 komentarze :

  1. Ooo, chętnie wypróbuję jak mój tonik się skończy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. znamy go Kochana, świetnie się u nas sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama Fitomedu jeszcze nie stosowałam, ale wiele dobrego miałam okazję już poczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)