,

środa, 7 sierpnia 2013

Coś, co bardzo lubię, czyli...paczka! :D


Witajcie Kochani!

Gdy dziś wróciłam z pracy, w skrzynce znalazłam awizo! Więc szybko poszłam na pocztę odebrać przesyłkę :)
Zakupy zamawiałam przez allegro. Wczoraj dotarł przelew, a już dziś produkty mam w domu! :)













A w niej:





  • Bingo Spa Maska do włosów z błotem karnalitowym klik - 9,90 zł.
  • Bingo Spa Maska do włosów z glinką Ghassoul klik - 10,90 zł.

Maski Bingo Spa chciałam już od baaardzo dawna wypróbować, szczególnie do mycia włosów. Zobaczymy jak się spiszą. Pierwsze podejście w weekend :)

  •  Marion Plasterki punktowe na wypryski - 1,80 zł. O nich sporo czytałam na innych blogach i się skusiłam :)
  • Herbal Care. Odżywka do włosów lniana. Bez spłukiwania. - 6.,99 zł O tej też się dużo naczytałam. Niestety, u mnie w mieście jej nie spotkałam. Póki co, jest to jedyna alternatywa dla odżywki Joanna bez spłukiwania o składzie wolnym od silikonów i innych oblepiaczy, których unikam. 

Poza tym, kupiłam dziś żel do włosów Artiste. Dostępny w drogeriach Natura. Kosztował 2,99 zł. 




Mieliście coś z tych kosmetyków? :) Jak się u Was sprawdziły?

Pozdrawiam Was serdecznie,



16 komentarzy :

  1. super kosmetyki, u mnie w tym tygodniu nie było listonosza :/

    OdpowiedzUsuń
  2. oo musze sie tymi plasterkami zainteresować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bingo z glinką -super maska!

    OdpowiedzUsuń
  4. BingoSpa bardzo lubimy, miłego testowania!

    Zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze porozglądać się za tą odzywką bs, bo Joaśki już mi się zaczęły nudzić...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za odżywką z lnem muszę się porozglądać...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak się spiszą te plasterki z Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesuje mnie odżywka do włosów Farmony ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też od dawna chciałam wypróbować te maski bingo ale nigdzie stacjonarnie nie mogę ich znaleźć.. ciekawi mnie ten żel, dużo dobrego o nim czytałam, a przy tym jest taki tani :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na coś więcej o lnianej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dasz link do aukcji z której zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ;) http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=24705565

      Usuń
  12. ja chce kupić drożdżową z bingo;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)