,

piątek, 5 lipca 2013

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! cz. 11. + Pytanie do Was


Kolejny miesiąc zapuszczania za mną. Niestety, okres letni nie sprzyja mi systematycznemu stosowaniu kuracji dla włosów.



Co stosowałam w ostatnim miesiącu?

Przez jeden tydzień wcierałam kozieradkę, później poszła w niepamięć...
Ale od około 2-3 tygodni staram sie jeść sporo warzyw. Tymbardziej, że mam ogródek, a teraz akurat jest na nie sezon  :)


Aktualizacja długości: 05.07.2013

 38 -> 39,5 cm. (+1,5 cm.)


40 -> 41,5 cm . (+1,5 cm.)


Co będę stosować w tym miesiącu:

  • będę jeść baaardzo dużo warzyw!
Może jest ktoś z Was chętny i przyłączy się do mojej akcji? :)
Po miesiącu zebrałabym od Was informacje jak często jedliście warzywa (owoce), w jakiej ilości i jaki odnotowaliście przyrost :)



Do wymarzonej długości brakuje mi odpowiednio : 5,5  i 8,5 cm.



Koncówki póki co są w dobrym stanie. I jestem pewna, że to dzieki odżywce CHI klik 

A jak tam Wasze włosy w tym miesiącu? 

Miłego dnia! :)




9 komentarzy :

  1. moje końcówki proszą się o podcięcie.
    tez zapuszczam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się przyłączyła, ale ja akurat zawsze pochłaniam ogromne ilości warzyw i nie potrafiłabym odnotować przyrostu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie przyłącze się! Może to będzie w końcu jakaś motywacja do jedzenia większej ilości owoców warzyw. Jakoś nie mogę się zmotywować sama na dłuższa metę:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zapuszczam już bardzo długo, ale efektów brak :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sama jestem ostatnio bardzo niesystematyczna : (

    OdpowiedzUsuń
  6. powinnam podciąć włosy, w ten weekend mam zamiar je pomalować

    OdpowiedzUsuń
  7. też cały czas zapuszczam włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zapuszczam, ale słabo mi to idzie :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)