,

niedziela, 21 lipca 2013

Barwa. Szampon Czarna Rzepa

Od producenta:

Krystalicznie czysty szampon z naturalnym ekstraktem z czarnej rzepy przeznaczony do pielęgnacji włosów osłabionych i z łupieżem. Siła odżywczych składników odbudowuje i wzmacnia kondycję włosów oraz przeciwdziała pojawieniu się łupieżu. Regularne stosowanie sprawia, że włosy stają się zdrowe, mocne, jedwabiście gładkie i błyszczące. 

Skład:

Aqua - woda
Sodium Laureth Sulfate - SLS. Silny detergent
Lauramidopropyl Betaine - substancja myjąca. Antystatyk.
Cocamide DEA - emulgator
PEG-75 Lanolin -  lanolina. Emolient
Sodium Chloride - chlorek sodu. Powoduje wzrost lepkość w preparatach zawierających anionowe substancje powierzchniowo czynne.
Cocamidopropylamine Oxide - Substancja antystatyczna - zapobiega elektryzowaniu się włosów. Kondycjonuje skórę i włosy - zmiękcza i wygładza. Łagodzi ewentualne drażniące działanie anionowych substancji powierzchniowo czynnych na skórę. Substancja myjąca - usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów. Substancja zwilżająca - ułatwia kontakt mytej powierzchni z roztworem myjącym, przez co ułatwia usuwanie zanieczyszczeń z powierzchni skóry i włosów
Hydrolyzed Keratin - keratyna hydrolizowa. 
Propylene Glycol - glikol propylenowy. emolient
Raphanus Sativus Extract -  wyciąg z Czarnej Rzepy
Citric Acid - kwas cytrynowy. Reguluje pH produktu
Parfum - zapach
2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol - konserwant
Benzyl Salicylate - konserwant
Cl 19140 - barwnik
Cl 42080 - barwnik 

Pojemność: 250 ml.
Dostęność: Tesco, DOZ
Cena: ok. 4 zł.
Moja opinia: Z tym szamponem polubiłam się od pierwszego użycia. Ma odpowiednią konsystencję, nie za rzadką i nie za gęstą. Małym minem jest jego spory otwór przez który może wylecieć zbyt duża ilość kosmetyku, chociaż mi się to nigdy nie zdarzyło. Pieni się bardzo dobrze i przy tym rewelacyjnie oczyszcza skórę głowy. Używam go raz na ok. 2-3 tygodnie w celu głębszego oczyszczania. Nie zauważyłam, by nadzwyczajnie plątał mi włosy. Jego zapach przypomina rzepę, jednak po wyschnięciu włosów, nic nie czuć.  Mam po nim puszyste i miękkie włosy. Na pewno wypróbuję jego braci :)

Z czystym sumieniem mogę Wam go polecić.

Znacie szampony Barwy? Jakie są Waszae ulubione myjadła?

Miłego dnia! :)



13 komentarzy :

  1. Ja aktualnie używam żurawinowego z Barwy i lubię go. Oczywiście służy mi tylko do oczyszczania

    OdpowiedzUsuń
  2. używam tego szamponu do oczyszczania włosów przed hennowaniem i raz w miesiącu :) moje włosy plącze;x

    OdpowiedzUsuń
  3. obecnie używam szamponu jajecznego barwy, jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z tej firmy szampon piwny,też miło wspominam.Obecnie szukam mocno nawilżającego

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś używałam szamponów tej firmy. Teraz całkowicie się zrusyfikowałam jeśli o kosmetyki do włosów chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam z Barwy szampon, nie pamiętam nazwy ale wiem, ze miał czerwone opakowanie i bardzo go nie lubiłam. Włosy mył ale mało się pienił i strasznie plątał włosy. Zawsze jak wychodziłam z wanny to traciłam tyle włosów, że to jakieś nieporozumienie było.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go już bardzo dawno temu i był bardzo dobry! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Barwy są moim hitem w kwestii oczyszczania :) teraz używam cudownie pachnącą wersję żurawinową

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie miałam, zamówię sobie jak wykończę zapasy szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam tego szamponu ale jest godny uwagi! ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. ja miałam taki fioletowy, bodajże ze skrzypem. bardzo fajnie go wspominam, świetnie zmywa oleje z włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)