,

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! cz. 10.

Następny miesiąc za mną.
Czas na aktualizacje długości moich włosów.


Co stosowałam w ostatnim miesiącu:

W sumie nie ma co tu wymieniać.
Miałam stosować Kozieradką - wcierać w skalp, ale robiłam to tylko przez pierwszy tydzień. Później o tym zapomniałam... Podobnie z Betakarotenem i witaminą E... Ojj się zapuściłam...



Aktualizacja długości: 02.06.2013

 37 -> 38 cm. (+1 cm.)


39 -> 40 cm . (+1 cm.)


Co będę stosować w tym miesiącu:

  • Betakaroten + witamina E - 2 tabletki dziennie,
  • Wcierkę z kozieradki- będę wcierać ją 2 razy w tygodniu.Tym razem na pewno! :)


Do wymarzonej długości brakuje mi odpowiednio : 7  i 10 cm.


W sumie nie jestem zawiedziona wynikiem przyrostu w tym miesiącu, bo...można powiedzieć, ze nic nie stosowałam :) Dobrze, że chociaż 1 cm dorósł :D Końcówki trzymają się w bardzo dobrym stanie, więc póki co, nożyczki im nie grożą. 

A jak tam Wasze włosy w tym miesiącu? 

Miłego dnia! :)



6 komentarzy :

  1. Moje włosy niestety czeka podcięcie w tym miesiącu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też jakoś tak 10 cm brakuje do idealnej długości, ale naturalnie włosy rosną mi 2-3cm na miesiąc, więc nie narzekam.
    A kozieradki nienawidzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy proszą mnie o wizytę u fryzjera, mam mega odrost i suche końcówki, mam nadzieję, że uda Ci się osiągnąć wymarzoną długość

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem ciekawa ile moje włosy podrosły w tym miesiącu.
    1 cm to też coś, mam nadzieję, że będzie coraz lepiej, chociaż Twoje włosy i w obecnej długości pięknie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie potrafię u mnie na miejscu znaleźć kozieradki ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! :)

    Ja muszę chyba znów podciąć moje kudełki :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)