,

środa, 26 czerwca 2013

Love Me Green. Organiczny Witalizujący Szampon Do Włosów

Co mówi o nim producent:

Właściwości:

Ten organiczny szampon do włosów jest bardzo delikatny, dodaje miękkości, elastyczności i wyzwala ich blask. Jego działanie oczyszczające nie podrażnia skóry głowy. Włókno włosów jest odżywione aż po cebulki, dzięki czemu włosy stają się miękkie i jedwabiste.

Sposób użycia

Niewielką ilość szamponu nakłożyć na zwilżone włosy i spienić. Obficie spłukać ciepłą wodą. Dla lepszego efektu powtórzyć.




ZAPACH: Frangipani

Zapach kwiatów frangipani jest egzotyczny, kwiatowy. Można się w nim doszukać wielu różnorodnych nut zapachowych: począwszy od owocowej, trochę jakby kremowej brzoskwini, poprzez wiosenny jaśmin, na zmysłowej tuberozie skończywszy.


Skład:
Witalizujący Szampon Do Włosów


AQUA (WATER) - woda, rozpuszczalnik
ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE* - aloes. Ma działanie nawilżające
AMMONIUM LAURYL SULFATE - anionowa substancja powierzchniowo czynna należąca do grupy siarczanów alkilowych. Substancja rozpuszczalna w wodzie. Może wywoływać ewentualne działnie drażniące na skórę i błony śluzowe, dlatego w preparatach kosmetycznych jest stosowana z substancjami łagodzącymi drażniące działanie. W kosmetykach stosowana w preparatach myjących do ciała i w płynach do kąpieli oraz w szamponach do włosów
COCAMIDOPROPYL BETAINE - delikatny detergent myjący
GLYCERIN - gliceryn. Działa nawilżająco
INULIN - substancja zwiększająca objętość, naturalny kondycjoner
PARFUM (FRAGRANCE) - zapach
SODIUM CHLORIDE - modyfikator reologii. Wpływa na konsystencję kosmetyków myjących
CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE - bardzo delikatny detergent
GLUCONOLACTONE - konserwant
SODIUM BENZOATE - konserwant
MEL (HONEY) EXTRACT - ekstrakt z miodu. Składnik nawilżający
POTASSIUM SORBATE - konserwant
C12-16 ALCOHOLS - emolient
AMMONIUM SULFATE 
SODIUM HYDROXIDE - utrzymuje odpowiednie pH produktu
CITRIC ACID - kwas cytrynowy. Reguluje pH produktu
CALCIUM GLUCONATE - substancja wiążąca


Pojemność: 200 ml
Dostępność: Love Me Green klik
Cena: 49,90 zł
Moja opinia: Zaskoczył mnie ten szampon. Miałam po nim włoski mięciutkie i błyszczące. Nie zauważyłam, by jakoś nadmiernie plątał mi włosy. Również mi ich nie puszył.  Bardzo dobrze się pieni. Nie przesuszył mi skalpu, ale to zapewne za sprawą aloesu, który znajduje się na drugim miejscu :) 

Jak dla mnie, jest to bardzo dobry produkt :)

Znacie kosmetyki Love Me Green? :)





8 komentarzy :

  1. widziałam na wielu blogach pozytywne opinie o nim , zapewne gdyby nie cena to bym wypróbowała :) testuję olejek LMG i bardzo przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy uwielbiają aloes, ten szampon chyba by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd nagle taka mania na love me green? :)
    mi skład nie pasuje, zdecydowanie za drogi...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny szampon, u mnie nie długo recenzja balsamu tej marki, szkoda, że ich kosmetyki nie należą do najtańszych

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie trochę za drogi ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten szamponik, właśnie go testuję, mi plącze włosy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym go przetestowała, chociaż cena mnie niezbyt kusi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety mój się powoli kończy. Szkoda, bo nawet go polubiłam. Chociaż początkowo nie wierzyłam w niego ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)