,

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Garnier. Skin Naturals. BB krem. Skóra mieszana i tłusta.

Witam Was. Na dziś przygotowałam dla Was recenzję kremu BB od Garniera 

 Od producenta:

-Czy Beauty Balm Perfector jest stworzony dla mnie?

Tak, jeśli masz skórę mieszaną lub tłustą oraz szukasz produktu, który który w sposób natychmiastowy i skuteczny spełnia wymagania Twojej skóry: matuje, zmniejsza niedoskonałości, dodaje blasku, nawilża i zapewnia skórze ochronę UV. Krem pozwala oszczędzić czas: w jednym geście długotrwale matuje, nawilża skórę i maskuje niedoskonałości

- Czym się wyróżnia?

Beauty Balm Perfector to pielęgnacja nowej generacji.od Garniera, BB krem to technologia 5 w 1, łącząca kilka etapów codziennej pielęgnacji skóry w zaledwie jednym ruchu. Dba o skórę i jednocześnie tworzy delikatny efekt makijażu, oferując natychmiastowy efekt pięknej skóry

-Jak działa?

Unikalna beztłuszczowa formuła specjalnie opracowana dla skóry tłustej zawiera silnie absorbujący perlit. Pomaga kontrolować błyszczenie się skóry przez cały dzień, dzięki zawartym w niej składnikom. Skutecznie zmniejsza widoczność porów i niedoskonałoścu, poprawiając w ten sposób wygląd powierzchni skóry. Formuła Beauty Balm Perfector została wzbogacona w pigmenty naturalne, aby natychmiast upiększac skórę oraz maskować zaczerwienienia i niedoskonałości. Komfortowa konsystencja kremu pozwala na optymalne pokrycie i szybko wtapia się w skórę. Filtr SPF 20 pomaga chronić skóę przed działaniem promieni UV

-Jak stosować?

BB krem Beauty Balm Perfector rozprowadź na oczyszczonej skórze tak jak normalny krem nawilżający. Aby uzyskać mocniejsze pokrycie, można nałożyć więcej niż jedną warstwę.


Zauważalna i udowodniona skuteczność:


  • Natychmiast po aplikacji:

- BB Krem nadaje skórze świetlisty matowy efekt końcowy według 88,1% kobiet

- Pory są mniej widoczne według 84,7% kobiet

- Niedoskonałości (zaczerwienienia, ślady po trądziku itp.) są zmniejszone według 76,3% kobiet


  • Po 4 tygodniach stosowania:

- Skóra jest mniej tłusta

- Pory są zmniejszone

- Liczba niedoskonałości zmniejsza się

- Blask skóry jest wzmocniony

Skład:
Aqua/Water - woda, rozpuczalnik

Cyclopentasiloxane -  
silikon lotny. Emolient. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na ich powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje skórę i włosy, czyli zmiękcza i wygładza.

Alkohol Denat. - 
Jest bardzo dobrym środkiem rozpuszczający dla licznych substancji. Składnik o działaniu tonizującym, oczyszczającym, odtłuszczającym, odświeżającym.

Butylene Glycol
-
Hydrofilowa substancja, odpowidzialna za prawidłowe nawilżenie skóry i włosów, dzięki czemu kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza, skórę i włosy. Pełni rolę promotora przenikania, dzięki czemu ułatwia penetrację innych substancji w głąb skóry. Humektant


Ehylhexyl Methohycinnamate Filtr UV, chroniący skórę przed szkodliwym wpływem promieniowania słonecznego.

PEG-10 Dimethicone -
Substancja bardzo łagodna dla skóry. Emolient. Emulgator. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na ich powierzchni warstwę okluzyjną, która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje skórę i włosy, czyli wygładza i zmiękcza. Substancja niekomedogenna - nie powoduje powstawania zaskórników. Silikony nadają efekt jedwabistości na skórze. Substancja stosowana jako renatłuszczająca w preparatach myjących. Proces mycia powoduje usunięcie m.in. substancji tłuszczowych, dlatego stosuje się substancje renatłuszczające, które odbudowują barierę lipidową

Phenyl Trimethicone - silikon
. Łatwo usunąć za pomocą szamponu z lekkim detergentem myjącym

Squalane - emolient

Bis-PEG / PPG-14 / Dimethicone - emulgator

Magnesium Sulfate - stabilizator emulsji

Talc -
Uwodniony krzemian magnezowy. Występuje naturalnie w przyrodzie w postaci minerału steatytu. Zabezpiecza skórę przed podrażnieniem, poprzez ułatwianie poślizgu.

Nylon-12 -
poliamid; polimer o własnościach filmotwórczych, adsorbent, składnik konsystencjotwórczy, ułatwia rozprowadzanie produktu, wpływa na jego własności aplikacyjne

Maltitol -
maltitol, cukier (stosowany jako słodzik w produktach żywnościowych), wykazuje działanie nawilżające

Disodium Stearoyl Glutamate
substancja o działaniu kondycjonującym; łagodny surfaktant

Aluminium Hydroxide

Sorbitol
Substancja hydrofilowa, nawilżająca. Wiąże wodę na powierzchni naskórka, dzięki czemu odpowiednio nawilża. Zmiękcza i wygładza skórę i włosy. Sorbitol posiada słodki smak, dlatego stosowany jest w produktach do higieny jamy ustnej w celu polepszenia smaku

Perlite - perlit

Vaccinium Myrtillus Fruit Extract
Ekstrakt z soku borówki czarnej. Sok z owoców borówki czarnej stosowany zewnętrznie przyspiesza gojenie się ran i stanów zapalnych, zapobiega niekorzystnym zmianom w ścianach naczyń, działa przeciwobrzękowo. Działa odżywczo, antyoksydacyjnie wygładza, rozjaśnia, ujędrnia suchą zwiotczałą cerę. Zalecany jest także przy pielęgnacji cery trądzikowej, surowiec ma bowiem także działanie bakteriobójcze, odtruwające i antyseptyczne.
CI 77891 - barwnik

Titanium Dioxide
-
Filtr UV, chroniący skórę przed szkodliwym wpływem promieniowania słonecznego

CI 77491 - barwnik

CI 77492
- barwnik

CI 77499 /Iron Oxides -barwnik



Pojemność: 40 ml.
Dostępność: Dostępny w  większości drogerii
Cena: ok. 20 zł.
Moja opinia: Mam krem BB do cery śniadej. Na początku myślałam, że jest sporo  za ciemny, ale na twarzy okazał się idealnie dopasowywać do mojej cery. Jego konsystencja jest dość rzadka, ale dla mnie to jest plus, bo krem jest bardziej wydajny i dobrze sprawuje się  w rozprowadzaniu na twarzy.  Co do działania: mam po nim cały dzień matową cerę! Dla mnie to jest wielki szok, bo zazwyczaj po kremach matujących, już po paru godzinach czułam delikatną warstewkę sebum na twarzy. Moja cera mieszana bardzo go polubiła. Niestety, krem lubi podkreślać suche skórki, ale ja znalazłam na to sposób: na noc nakładam sporo nawilżającego krem do twarzy i rano nie mam żadnych z nimi problemów :) Nie zauważyłam, by jakoś spektakularnie maskował pory, jednak ten efekt jest delikatny i naturalny. Musze mu przyznać wielki plus za to, że szybko nie zasycha na twarzy, przez co nie musimy go szybko rozprowadzać. No i bardzo dobrze maskuje niedoskonałości :)

Jestem z niego jak najbardziej zadowolona. Więcej nie wymagam od kremu :)

Znacie ten kosmetyk? :)

Życzę Wam miłego dnia!





9 komentarzy :

  1. Nie miałam jeszcze żadnego BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, nie wiem czemu ale nie przemawiają one do mnie

      Usuń
  2. Jeden z lepszych europejskich kremów tonujących vel pseudoBB ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam i także go sobie chwalę, nie przypuszczałam że coś tego typu będzie tak ładnie kryć i wyrównywać koloryt ;) odcień dla cery śniadej wbrew pozorom nie jest tak ciemny, dopasowuje się i nie ma mowy o smugach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście go uwielbiam, choć uważam, że ten do cery normalnej miał ładniejszy zapach ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten BB krem! U mnie często się to nie zdarza, a ten produkt kupiłam już parę razy :) Idealnie matuje i zakrywa sińce, przebarwienia i niedoskonałości, ale nie ma efektu maski i zapchania jak w przypadku sławnego Revlonu. Jedyne co mi przeszkadza to fakt, że delikatnie ciemnieje w ciągu dnia. Ale oprocz tego ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i lubię, ale odcień troszkę za ciemny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go i muszę przyznać, że był całkiem ok :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)