,

piątek, 28 czerwca 2013

BingoSpa. Jedwabne serum do mycia włosów

Opis produktu

Odbudowujące i uelastyczniające serum BingoSpa do mycia włosów.

Proteina jedwabiu posiada znaczne pokrewieństwo do protein występujących w skórze i włosach. Dzięki temu rozpuszczalne białko jedwabiu może tworzyć na powierzchni włosów film ochronny, który wygładza ich powierzchnię. Nadaje to włosom przyjemny chwyt, poprawia ich czesalność.

Proteiny jedwabiu posiadają ładunek elektrostatyczny przeciwny do ładunku włosów, dzięki czemu preparat posiadający w swoim składzie proteiny jedwabiu silnie przywierają do ich powierzchni.

Bogate w proteiny jedwabiu serum BingoSpa zwiększa zatrzymywanie wilgoci na powierzchni włosów poprawiając ich podatność na układanie, zapobiega ich elektryzowaniu, nadaje włosom elastyczność, miękkość oraz jedwabisty połysk.

Sposób użycia: nałożyć na wilgotne włosy, masować, dokładnie spłukać, ewentualnie zastosować odżywkę.


Skład:
Aqua - woda
Sodium Laureth-2 Sulfate - substancja myjąca, może podrazniać
Lauramidopropyl Betaine - antystatyk, posiada właściwości oczyszczające i odżywcze
Soluble Collagen -rozpuszczalny kolagen, odpowiada za elastyczność i wytrzymałość włosa
Styrene/Acrylates Copolymer - substancja filmotwórcza, nadaje połysk i miękkość. Antystatyk
Cocamide DEA - niejonowa substancja powierzchniowo czynna, substancja pianotwórcza
Propylene Glycol - glikol propylenowy, hydrofilowa substancja nawilżająca, humektant; zapobiega wysychaniu produktu
Sodium Chloride - chlorek sodu, wpływa na konsystencję produktu
Hydrolyzed Silk - hydrolizowany jedwab
Parfum - zapach
DMDM-Hydantion - konserwant
Methylchloroisothiazolinone - konserwant
Methylisothiazolinone - konserwant
Hexyl Cinnamic Aldehyde - składnik kompozycji zapachowej
Citric Acid - kwas cytrynowy, odpowiada za odpowiednie pH kosmetyku

Dostępność: Sklep Bingo klik
Pojemność: 150 ml.
Cena: 9 zł.
Opinia:Jedwabne serum testowała moja Mama. Kosmetyk bardzo dobrze się pieni,Włosy miałą po nim miękkie i wygładzone. Nie zauważyła przesuszenia ani żadnych negatywnych skutków jego użytkowania. Ja użyłam go do oczyszczenia włosów (oczyszczam szamponem z siarczanami raz na 4-5 tygodnie) i muszę powiedzieć, że ładnie oczyszcza i dobrze sobie radzi ze zmywaniem olei.
Jedwabne serum jest wydajne. zapach przypomina mi mydło, co niekażdemu może przypaść do gustu.
Konsystencja jest dość rzadka.

Produkt tani i dobry :)

Znacie Jedwabne Serum?

Miłego dnia Wam życzę! :)




8 komentarzy :

  1. Widziałam je kiedyś na sklepowej półce, ale jakoś mnie nie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam ostatnio kupić ten produkt, ale nie było go w Auchan :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam i w sumie to nie chcę mieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale raczej się nie skuszę ze względu na SLS w składzie.
    Mam inne myjadła przeznaczone do tej funkcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat w tym tygodniu robiłam zakupy na stronie BingoSpa i miałam zakupić to serum, choć zrezygnowałam z niego ponieważ mam sporo produktów do mycia włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tylko sól do stóp z tej firmy, ale jakoś szału nie ma xD

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)