,

czwartek, 6 czerwca 2013

Bingo Spa. Balsam brzoskwiniowy do dłoni

Co obiecuje producent?


Doskonały balsam BingoSpa o aksamitnej konsystencji do codziennej pielęgnacji dłoni i paznokci. Polecany dla każdego rodzaju skóry, a w szczególności szorstkiej, zniszczonej i spierzchniętej.
Balsam BingoSpa rozprowadza się równomiernie i szybko wchłania, delikatnie natłuszcza skórę nie pozostawiając nieprzyjemnego uczucia lepkości. Tworzy dyskretny film chroniący warstwę lipidową, dzięki czemu skóra dłoni staje się elastyczna, miła w dotyku i brzoskwinią kusząco pachnąca.


Skład:


Aqua- woda
Elaesis Guineensis - olejowiev gwinejski
Petrolatum - wazelina, pochodna ropy naftowej emolient, działa zabezpieczająco
Cetyl Alcohol - alkohol cetylowy
Propylene Glycol - pochodny ropy naftowej, emolient, ma działanie zabezpieczające
Paraffinum Liquid - parafina ciekła, emolient
Glyceril Monostearate SE - stearynian gliceryny, emulgator; am działanie nawilżające, wygładzające  natłuszczające. 
Ceteareth - 18 - emulgator
Parrafinum - parafina. emolient
Cellulose Gum - środek zagęszczający
Methyl Paraben - konserwant
Ethyl Paraben - konserwant
Propyl Paraben - konserwant
DMDM-Hydantoin - konserwant
BHT - antyutleniacz
Sodium Benzoate
Citric Acid - kwas cytrynowy. Utrzymuje odpowiednie pH produktu
Parfum - zapach


Pojemność: 100 g.
Dostępność: BingoSklep klik
Cena: 10 zł
Moja opinia: Balsam ma konsystencję masełka. Zapach ma bardzo delikatny i przyjemny, który średnio się utrzymuje na skórze. Nie wyczuwam w nim typowo chemicznej woni. Kosmetyk bardzo szybko się wchłania, i pozostawia delikatną warstewkę ochronną na dłoniach. Nie mam przesuszonych rąk, więc nie wiem jak sprawdziłby się na innej skórze.
Jestem z niego bardzo zadowolona i bardzo go polubiłam. Głównie przez jego zapach :)

Znacie ten balsam? :) Jakie są Wasze ulubione balsamy/remy do rąk? :)

Jaka u Was pogoda? Ja już wyczuwam lato na 100% :D


Pozdrawiam Was serdecznie :)


5 komentarzy :

  1. bardzo lubię gęste treściwe konsystencje.
    a kremów do rąk mam kilka w różnych miejscach

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie go spróbuję ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem systematyczna jesli chodzi o mazidełka do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli znajdę go w Auchan to chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi genialnie pachnieć :) ciekawe na ile by mi wystarczył taki pojemniczek ; o zazwyczaj mała tubka starcza mi na długo :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)