,

piątek, 17 maja 2013

Ogromne promocje w Rossmannie już niedługo!

zdj. pochodzi z internetu

Słyszeliście o promocjach, które organizuje Rossmann?

W dniach 23-29 maja 2013 r. będzie obowiązywać promocja w postaci -40% na produkty do pielęgnacji twarzy i kolorówkę.

Skusicie się na coś?



Ja na pewno na szminkę Rimmel, Lasting Finish Lipstick By Kate Moss nr 05. Nigdy ich nie miałam i jestem bardzo ciekawa :)

Poza tym pewnie do koszyka wpadnie mi jakiś tusz do rzęs, bronzer, błyszczyk i lakiery :)

A Wy macie coś upatrzonego? :)

Zapewne zauważyliście, że rzadko do Was zaglądam i notki również pojawiają się sporadycznie w ostatnim czasie, ale...jestem w trakcie przeprowadzki. Nie wiedziałam, ze to wszystko zajmie tyle czasu. Mam nadzieję, że w następnym tygodniu już się to skończy i wracam do Was na dobre! :)

Miłego dnia Wam życzę! :)





12 komentarzy :

  1. napewno skuszę się na jakieś lakiery..
    od dawna chodzą za mną te o piaskowym wykończeniu

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na pewno kupię coś do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar zgarnąć pint pot'a z maybelline i tusz False Lash Wings i pewnie dorzucę coś z wibo lub lovely. Z pielęgnacji nie kupuję nic bo muszę zużyć zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. do najbliższego Rossmana mam 25 km, ale chyba będę musiała się wybrać:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam ochote na jakiś nowy podkładzik :D na pewno skorzystam z tej promocji :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno kupię korektory Affinitone od Maybelline, ale znając siebie nie poprzestanę na tym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. moja kolekcja lakierów powiększy się pewnie o kilkanaście! Ale obiecuję-po tych zakupach do wakacji nie kupię już żadnego lakieru. No chyba, ze pojawi się jakaś okazja nie do przepuszczenia.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pewnie kupię róż, choć prawdę powiedziawszy sama jeszcze nie wiem jaki...:))

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę ! Muszę pilnować tych dni ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. błyszczyk z Essence i lakieryy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kilka przeprowadzek w zyciu miałam- strasznie męczą, ale na szczęście już na swoim! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. byłam dziś na zakupach w Rossmannie i zakupiłam kilka fajnych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)