,

czwartek, 23 maja 2013

Ktoś chętny na krem No Scar? :)

Witajcie.

Dziś przychodzę do Was z nietypowa propozycją :)

Otóż  moja wierna czytelniczka  emiliii00 ma do sprzedania krem No Scar, który jest zalecany na blizny po oparzeniach, zabiegach chirurgicznych, owrzodzeniach i trądziku. Zmniejsza i wygładza rozstępy. Po więcej informacji zapraszam Was na stronę klik.

Krem był użyty zaledwie 5 razy. Jego termin ważności: 05.2015. Niestety nie posiada pudełka papierowego, bo wyrzuciła zaraz po zakupie.
Cena: 35 zł. z przesyłką.
Jeśli jesteście zainteresowani i macie więcej pytań piszcie na mail: emiliii00@onet.pl


Znacie ten krem?

Miłego dnia :)

4 komentarze :

  1. Napewno znajdzie się ktoś chętny, ja mam zapas wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłabym chętna, bo go używałam i widziałam efekty, ale jak na razie mam na to coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka jest pojemność tego kremu? i zalezy w jakiej ilości był użyty te 5 razy :P ale jestem zainteresowana, napisz do mnie-> a.killkiss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)