,

poniedziałek, 27 maja 2013

Bentley Organic Odżywka do włosów ze słonecznikiem, masłem shea i rumiankiem

Co obiecuje producent?

Masło shea, słonecznik i łagodzący rumianek to kombinacja niezbędna do uzyskania pięknie zadbanych, nawilżonych i zdrowych włosów po każdym myciu

Skład:

 Aqua - woda
Cetearyl Alcohol - alkohol cetearylowy. Działa nawilżająco i zabezpieczająco
Betaine - betaina, działa nawilżająco
Coco-Glucoside - emulgator
Butyrospermum Parkii (Shea Butter)* - masło shea
Olea Europaea (Olive) Fruit Oil* - oliwa z oliwek
Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil* - olej słonecznikowy
Cocos Nucifera (Coconut) Oil* - olej kokosowy
Potassium Sorbate - substancja konserwująca 
Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil* - olejek jojoba
Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil* - eteryczny olejek pomarańczowy
Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel - eteryczny olejek ze skórki cytryny
Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract* - ekstrakt z rumianku
Alcohol Denat* - promotor przenikania
Limonene* - składnik kompozycji zapachowej 
Glycerin - gliceryna. Ma silne działanie nawilżające
Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract - ekstrakt z pomarańczy
Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract - ekstrakt z grejfruta
Reticulata (Tangerine) Fruit Extract 
Tocopherol - witamina E
Xanthan Gum - guma ksantanowa, zagęstnik
Latic Acid - kwas mlekowy
Citric Acid - kwas cytrynowy
Ascorbic Acid - kwas askorbinowy


Pojemność: 250 ml
Dostępność: www.biomania.pl
Cena: 34 zł (w promocji 29,99 zł)
Moja opinia: Odżywka ma bardzo delikatny zapach, którego niestety nie wyczuwam przez dłuższy czas po umyciu włosów. Jest średniej gęstości - nie za rzadka i nie za gęsta. Taka w sam raz. Moje włosy aż ją wpajają!  Są po niej mięciutkie i delikatne. Bardzo ładnie się po niej układają. Nie zauważyłam, by je obciążała. Dawno nie spotkałam takiej odżywki, która tak mnie zadowoliła. Niby to żadne nadzwyczajne działania, ale ja już niestety po większości odżywek/masek nie odczuwam różnicy, a po tej tak :)

Znacie tę odżywkę? Jaką macie swoją ulubioną maskę/odżywkę?


Miłego dnia Wam życzę! :)




7 komentarzy :

  1. ja pierwszy raz spotkałam się z tą odżywką.
    Jej skład i Twoja opinia robią dobre wrażenie.
    Zaciekawiłaś mnie i zachęciłaś do jej przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. skład raczej nie dla wysokoporowatych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz ją widzę, ale bardzo kusząco wyglądają efekty na Twoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny skład ;-) myślę, że moje włosy by ją polubiły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz wgl o czymś takim słysze;d
    zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam jakiś czas temu jej odlewkę od znajomej. Na mnei niestety dobrego wrażenia nie zrobiła... za znacznieniższą cene można uzyskać lepszy lub podobny efekt...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)