,

wtorek, 23 kwietnia 2013

Moje włosy - aktualizacja



Hej!

Jaka u Was pogoda? U mnie dziś pochmurno, ale mam nadzieję, że jeszcze słonko się przebije :)

Parę osób mnie prosiło, bym pokazała zdjęcia moich włosków, no to proszę :)


A. No i bym zapomniała napisać :D Ostatnio znów podcięłam końcówki. Poszło 6 cm. Teraz końce są już o wiele bardziej gęstsze. Póki co, nie planuję już żadnego podcinania, przez najbliższe 13 cm, bo przez takie ciachanie stoję cały czas w miejscu :) I to już chyba od roku :o

Niby dbałam o końcówki, pielęgnowałam je, ale po podcięciu to całkiem inna bajka - aż mam chęć je cały czas dotykać! :)

Teraz moje włosy mierzą 37 cm. I oby raz-dwa urosły do wymarzonych 50-ciu centymetrów :D :D :D


                           Tyle poszło moich włosów :) Schowałam ten kosmyk na pamiątkę :)



A to zdjęcie moich włosów:




Niestety tylko jedno. Jakoś nie wychodziło mi robienie samej-sobie zdjęć. A widoku z tyłu nie miałam możliwości zrobić :) Wizualnie, brakuje im około 2-3 cm do zapięcia stanika :)


Tak bardzo chciałabym, żeby były już długie...nieraz potrafię złapać przez to doła :(

Ostatnio  policzyłam, że przez ostatnie 10 miesięcy ścięłam...17,5 cm! :o A ich średni przyrost na miesiąc  wyniósł ok. 1,7 cm :) Nie jest tak źle :) Oby i w najbliższym roku było podobnie :)

A u Was szykuje się jakieś podcięcie? :)


Miłego dnia Wam życzę :)


33 komentarze :

  1. Masz niesamowicie piękne włosy. marze o całkiem prostych albo kręconych jak Ty, a mam coś pomiędzy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz śliczne loki! Zawsze o takich marzyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ludzie słyszą, że nie prostuję włosów, tylko moje naturalne są proste jak drut, to słyszę "oh i ahhh", a ile ja bym dała, żeby choć trochę się kręciły! Przyznam, że takie jak Twoje to marzenie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na razie nie, ścinałam niedawno więc teraz niech rosną. Masz piękne kręciołki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, zazdroszczę loczków ale to chyba tak jest że jak się ma proste włosy to marzą się loki :) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. masz przepiękny skręt, wiem jak to jest zapuszczać kręcioły- one rosną a wizualnie jakby ciągle w miejscu..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dziś cuuudowna pogoda :))
    śliczne te Twoje kręciołki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne! Oddałabym wszystko, żeby takie mieć

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie zapuszczanie też już trwa i trwa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne włosy... Zdołowało mnie to zdjęcie :) Masz takie piękne loki, że az mi smutno z zazdrości po prostu. Są idealne, takie nawilżone a nie spuszone. Marzenie!
    Co do podcięcia- samej tez by mi się przydało, ale odłożę to jeszcze na jakiś czas, bo właśnie długość mi się marzy. Zdrowe końce też.. ale człowiek nie może mieć przecież wszystkiego.

    Życzę wytrwałości w zapuszczaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne :)
    Może jakaś aktualizacja pielęgnacji włosów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o włąśnie , też bym prosiła żebyś napisała jak pielęgnujesz te cudne loczki , Aga

      Usuń
  12. są tak piękne, że próbowałam się doszukać photoshopa! najpiękniejsze sprężynki ever :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie podcięcie szykuje się gdzieś za tydzień :)
    Uwielbiam Twoje loczki. Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite włosy! Ten idealny skręt, całokształt fryzury <3 Przepiękne! Zawsze chciałam mieć loki, Twoje są moim zdaniem idealne, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne sprężynki! Powiem Ci, że warto było podciąć, jak one się teraz ładnie układają i końce zdrowiutkie.

    OdpowiedzUsuń
  16. masz śliczne loczki ;) szkoda, że ja nie potrafię - jeszcze nie potrfię :P, układać swoich włosów

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również zapuszczam, ale mam o wiele krótsze i bardziej zniszczone włosy od Twoich, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są super sprężyny:) robisz z nimi coś że tak wyglądają czy pozostawiasz je i żyja własnym życiem?

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę włosów! sama mam kręcone ale taką miotłę....

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne włosy !!

    zapraszam do wzajemnego obserwowania i lajkowania na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oo jakie loczki ;)
    fajnie, że odnalazłam kolejną kręconą włosomaniaczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. włosy masz zarąbiste , też mam taki skręt jak Ty , ale krótsze i o wiele ich mniej, też podcięłam ostatnio bo na końcach to już tylko takie liche miotełki po kilka włosków a po podcięciu wyglądaja na gęstsze , pozdrawiam Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne masz te loczki aż się ma ochotę pogłaskać cię po głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej.. nie mogę się napatrzeć na Twoje cudowne loki!Są idealne i długość też;)Pozdrawiam:)
    Czarodziejka335

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)