,

środa, 17 kwietnia 2013

Moje ostatnie zakupy

Hej :)

Dziś Wam się pochwalę, co mi nowego wpadło w ręce, nie koniecznie wszystko do włosów :)


Neem oraz Cassia -  zamówiłam na allegro od użytkownika Pole henny. Naprawdę, profesjonalna obsługa i fachowa porada. Polecam Wam również blog sprzedawczyni: http://polehenny.wordpress.com/. Kobieta zna się na rzeczy :)
Za jedną paczuszkę 100 g. zapłaciłam 15 zł. +7 zł. przysyłka.



Nasienie lnu - robię z niego płukanki do włosów. Żel klik niestety mnie obciąża. 3 zł.

I zdobyłam na super-promocji zamszowe czółenka  10 cm. na szpice i 1 cm platformie  za 10 złotych! Przecenione z 80 zł. :D









Pozdrawiam Was serdecznie :)

8 komentarzy :

  1. w neem sama bym się chętnie zaopatrzyła :)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na Wielką Wyprzedaż Wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Neem!Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy henna nawarstwia się na włosach? Czy to rozluźnia skręt? Bo nie mogę się zdecydować na nią, a bardzo chciałabym pogrubić włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie rozluźnia skrętu. Henna nie nawarstwia się - łączy się z keratyną i wypełnia ubytki we włosach :) Spróbuj! Z czasem się wypłucze, tym bardziej przy pierwszej aplikacji (tak jest zazwyczaj;))

      Usuń
    2. Dzięki :) Już zbieram kasę na hennę

      Usuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)