,

wtorek, 2 kwietnia 2013

Lux-Style. Acne Killer

Co mówi producent?



Nowość prosto ze Stanów Zjednoczonych.


Nowa rewolucyjna maseczka oczyszcza Twoją skórę w zaledwie kilka minut!
Nienawidzisz trądziku i masz już dosyć marnowania pieniędzy na nieskuteczne terapie? Przestań z nim walczyć – wygraj tę walkę od razu korzystając z Acne Killer. Acne Killer to fenomen na amerykańskim rynku który usuwa trądzik w zaledwie kilka minut.

Nałóż jak każdą inną maseczkę – i natychmiast pozbądź się trądziku! 
Acne Killer to rewolucyjna maseczka, która usuwa wypryski, zaskórniki, zanieczyszczenia skóry i powsztrzymuje nadmierne wydzialanie łoju w zaledwie kilka minut. Nie tygodnie, nie dni, ani nie godziny a tylko minuty dzielą cię od pozbycia się trądziku!

Działa w zupełnie nowy sposób                                                                        
Acne Killer dosłownie wysysa trądzik, zaskórniki oraz nadmiar łoju i bakterie które powodują stany zapalne skóry. Acne Killer nie działa powierzchownie – przeciwnie, eliminuje on trądzik w tych warstwach skóry, w których on powstaje.

Natychmiastowa poprawa dzięki usuwaniu zaczerwienień i podrażnień 
Acne Killer usuwa brzydkie zaczerwienienia i blizny powodowane przez trądzik dzięki czemu twój wygląd polepsza się od razu!

Eliminuje martwy naskórek dla odświeżenia wygląddu 
Acne Killer eliminuje również martwy naskórek z twojej twarzy. Po jego zastosowaniu twoja skóra staje się tak świeża jak nigdy dotąd.


Działanie zapobiegawcze
Zapomnij o powrocie trądziku – Acne Killer działa zapobiegawczo ponieważ zabija bakterie, które są odpowiedzialne za powstawanie trądziku. Acne Killer nie tylko oczyszcza skóre z trądziku ale zapobiega również jego nawrotowi.

Bezpieczne składniki pochodzenia naturalnego!
Przykładamy wielką wagę do Twojego zaufania w Acne Killer. W przeciwieństwie do terapii które podrażniają skórę, czy też leków, które mogą być powodem problemów Acne Killer jest stworzony tylko z bezpiecznych ziołowych składników.

Gwarancja zwrotu 100% kosztów 
Zadziała za pierwszym użyciem lub uzyskasz kompletny zwrot kosztów!
Dokładnie! Gwarantujemy że zobaczysz jak wypryski, zaskórniki i zaczerwienienia znikają już po pierwszym użyciu! Gdyby jednak Acne Killer nie dał ci kompletnej satysfakcji po prostu zwróć jego pozostałość a otrzymasz całkowity zwrot kosztów – bez zbędnych pytań. 


Skład:

Aqua/Water - woda, rozpuszczalnik
Deep Sea Mineral
Parfum - zapach
Highslide JS
Pojemność: 5 x 10 ml.
Dostępność: Lux Style klik
Cena: 80 zł ( w promocji 40)

Moja opinia: Maseczka jest koloru czarnego, jeśli chodzi o konsystencję to porównałabym ją do smoły. Produkt średnio się aplikuje, nie tak, jak np. kremy. Zapewne przez jej konsystencję. Przy zrywaniu to jest niestety dramat. Ja to robiłam z dobre 10 minut. Jestem dość średnio przeczulona na ból, ale tę maseczkę bardzo cieżko się zrywa. Mogłabym to porównać do zrywania plastra do depilacji. Czy oczyściła moją twarz? Parę zaskórników wyjęła, ale dosłownie parę, efektu wow niestety nie zauważyłam. O dziwo, widzę różnicę na mojej brodzie: już dawno nic mi na niej nie wyskoczyło (pfu-pfu) a jest do tego baardzo skłonna (pewnie ją przechwaliłam, i lada dzień coś na niej wyjdzie ;) ). 

Czy Wam ją polecam? Cieżko mi to powiedzieć. Jej cena jest dość wysoka, ale jeśli macie możliwość z kimś się złoźyć, to myślę, że można się skusić :)

Co myślicie o tym produkcie? :)

Pozdrawiam Was :)

5 komentarzy :

  1. słyszałam o niej dużo dobrego, ale póki co nie skuszę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak pozostanę przy mojej ukochanej zielonej glince:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy czegoś takiego nie widziałam, ale jako że nie mam większych problemów z pryszczami- chyba nie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Producent na prawdę stawia jej wysoko poprzeczkę :) mimo wszystko cena dla mnie za wysoka. Gdybym chociaż za tę cenę otrzymała trochę więcej ml.. :p

    OdpowiedzUsuń
  5. tak producent wiele obiecuje, testowałam tą maskę i u mnie powodowała ona wysyp ;/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)