,

niedziela, 14 kwietnia 2013

Fraouk, CHI Silk Infusion. Odżywka regenerująca włosy.

Witajcie Kochani!

Jaka u Wa pogoda? U mnie zapowiada się naprawdę słoneczny dzień :)


Dziś Wam przedstawię sławną odżywkę CHI :)

Od producenta:

CHI Silk Infusion to regenerująca odżywka bez spłukiwania. Bogata w ceramidy, jedwab, witaminy, zioła i wyciągi roślin, działa odżywczo na włosy, jest wzbogacona o proteiny sojowe i pszenicy. Nadaje włosom wspaniały blask i niewiarygodną miękkość, nie obciąża, ułatwia układanie. Chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, skutkami chemii fryzjerskiej i zanieczyszczeniami środowiska, odżywia włosy i nadaje zdrowy wygląd.

Skład:
Cyclomethicone - silikon samoodparowujący
Dimethicone - silikon zmywalny wodą
C-1215 Alkyl Benzoate
Panthenol - pantenol. Ma działąnie nawilżające
Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk - proteiny jedwabiu
Phenoxyethanol - konserwant
Parfum - zapach
D&C Yellow 11 - barwnik
D&C Red 17 - barwnik
Zinc Oxide - tlenek cynku. Filtr UV
Titanium Dioxide - dwutlenek tytanu, filtr UV
Mica - mika, pigment mineralny. Nadaje kosmetykom perłowego koloru.
Boron Nitride Powder



Pojemność:15 ml.
Dostępność: allegro, sklepy fryzjerskie
Cena: ok. 5 zł.
Moja opinia:  Odżywka zapakowana jest w malutką, plastikową buteleczkę. Używam ją od paru miesięcy na końcówki włosów w celu ich zabezpieczenia. Kosmetyk jest bardzo, bardzo wydajny, tak jak większość jedwabiów do włosów, czyli na włosy wystaczają dosłownie 2-3 kropelki. Jej konsystencja to olejek. Zapach ma typowo męskich perfumów. Według mnie idealnie sprawdza się do zabezpieczania końcówek, a dodatkowo jej przyjemny skład (brak alkoholu i ,,delikatne" silikony) jeszcze bardziej zachęca do wypróbowania.

Znacie tę odżywkę? :)

Pozdrawiam Was i życzę Wam miłego dnia! :)

15 komentarzy :

  1. Znamy znamy i bardzo mnie kusi.
    Jak pokończę trochę swoich zabezpieczaczy na pewno się za nią zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm.. nie znam jej, ale z chęcią wypróbuję :) gdzie mogę ją kupić? dostanę ją w rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allegro i sklepy fryzjerkie - tak jak napisałam w poście ;)

      Usuń
    2. Ja kupowałam w drogerii Jasmin:)
      Bardzo lubię ten jedwab świetnie zabezpiecza końcówki:)

      Usuń
  3. Bardzo go lubię. Szkoda, że tak słabo z jego dostępnością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam i używam od wielu lat. Jest wspaniała, dzięki niej zapuściłam włosy za pas ♥ Rewelacyjnie ochrania końcówki

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam , że jest super do zabezpieczania końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem pewna czy bym go kupiła. Moje włosy źle znoszą silikony...

    OdpowiedzUsuń
  7. Towarzyszy mi od początków włosomaniactwa i cudownie się sprawdza do zabezpieczania końcówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa odżywka, zachęca składem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie akurat przyspieszyła rozdwajanie końcówek

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tę małą buteleczkę, nie wyobrażam sobie prostowania włosów bez niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię go:) kupiłam w InterMarche ale widziałam go też w Piotrze i w Pawle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam nigdy tego produktu- jakoś wystrzegałam się jedwabi, ale być może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)