,

niedziela, 3 marca 2013

Zapuszczam włosy! Aktualizacja długości.

Kolejny miesiąc zapuszczania włosów za mną.


 Co stosowałam w ostatnim miesiacu?


  • Drożdże  klik - 1/2 kostki. Codziennie.
  • Jantar  klik - stosowałam średnio co 2. dzień.


                                              Aktualizacja długości: 3.03.2012

33,5 -> 34,5 cm
39 -> 40,5

Co będę stosować w tym miesiącu:

Nic :) Dam włosom odpocząć w tym miesiącu :)


Do wymarzonej długości brakuje mi odpowiednio 10,5 i 9 cm (a po drodze czeka mnie jeszcze ścięcie 6 cm. z długości w celu zagęszczenia. Do nieskonczoności będę je zapuszczać eh ...).

A Wy jakie macie cele dotyczące długości włosów? :)

Pozdrawiam Was serdecznie





14 komentarzy :

  1. ja to bym chciała do tyłka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała chociaż tak pod łopatki, takie mi się marzą, ale póki co borykam się z ich wypadaniem:(

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki...ja tez zapuszczam ale i podcinam bo chce miec zdrowe wloski:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia włosów by się przydały:D Ja chcialabym zapuścić do zapięcia od stanika- ach, marzenie *.*
    Mam do Ciebie pytanie odnośnie 8min buns - masz napisane, że cwiczysz od lutego i chciałam zapytać jak efekty? Warto ćwiczyć ten zestaw? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas wstawię :)

      Pupa na pewno jest twardsza i jakby troszkę bardziej wypięta :D Ostatnio coś niestety się opuściłam :/

      Usuń
  5. Nie pijesz już drożdży?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym chciala zejsc z cieniowania i dopiero pozniej wziac sie za konkretne zapuszczanie,bo tak to nie ma sensu ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo bym chciała do pośladków swoje zapuścić i przede wszystkim żeby zdrowo wyglądały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym chciała tak trochę ponad biodra :D aczkolwiek ważniejsza jest dla mnie gęstość i to aby włosy były zdrowe. Więc zanim takie długie zapuszczę to minie sporo czasu. W lutym musiałam ściąć 5 cm :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sobie wymarzyłam 67 cm :-P ale przede mną długaaa droga ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mnie czeka podcięcie, ale nie tak ogromne jak u Ciebie, szkoda by mi było strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, ciężke jest życie włosomaniaczki, całe życie zapuszczanie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również muszę ściąć włosy a raczej podciąć

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)