,

wtorek, 12 marca 2013

Madame Lambre. Lip Liner.

Od producenta:


Madame LAMBRE Piękno to Ja!

Konturówka do ust Madame LAMBRE

Kremowa konsystencja zapewnia łatwe użycie kredki w celu korekcji kształtu i utrzymania makijażu ust przez wiele godzin. Może być stosowany jako podkład pod pomadkę.

Produkt testowany dermatologicznie.


Cena: 10,20 zł.
Dostępność: Sklep Madame Lambre
Moja opinia: Kredka jest zapakowana w piękne i stylowe ,,opakowanie" które przyciąga wzrok. Jest  mięciutka i ładnie podkreśla oraz konturuje usta. Jest bardzo przyjemna w aplikacji. Mój kolor to nr 7 - brąz. Uważam, ze ten kosmetyk jest wart swojej ceny :)

Używacie konturówek do ust? :)

Miłego dnia Wam życzę :)


6 komentarzy :

  1. używam, ale bardzo rzadko. Ta również nie jest w moim kolorze, ale miłego używania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też testuje, ale to chyba nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak mi precyzji do rysowania kresek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz przepiękne włosy,zawsze chciałam mieć takie loki ale mam PROSTE JAK DRUTY wszyscy mi mówią że je prostuje.poza tym świetny blog przydatne porady będę czesto zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)