,

piątek, 22 marca 2013

Madame Lambre. Cień prasowany. Blister

Od producenta:


W kolekcji cieni Madame odkrywa prawdziwą feerię barw. Składa się ona z pięćdziesięciu zróżnicowanych kolorów – indywidualną paletę znajdą tu zwolenniczki każdego typu makijażu, na wszelkiego rodzaju okazje.

Aksamitna masa cieni zawiera talk o odpowiednim stopniu rozdrobnienia cząsteczek, co gwarantuje idealną aplikację na delikatnej skórze powiek, cienie są jedwabiście gładkie i bardzo trwałe. Formuła wzbogacona o cząsteczki naturalnego minerału – miki, powoduje że po rozprowadzeniu na powiece cieniutka powłoka koloru wspaniale rozprasza światło, makijaż wygląda świeżo i ukrywa ewentualne niedoskonałości skóry powiek.

Pojemność: 2 g.
Dostępność: sklep Madame Lambre klik
Cena: 7,82 zł.
Moja opinia: Cień ma piękny, srebrny kolor. Z jego trwałością jest średnio, ale myślę, że za to powinna odpowiadać baza. Cień posiada bardzo dużo migoczących drobinek. Nie zauważyłam, by się osypywał.




Znacie kosmetyki tej firmy? :)

Miłego dnia! :)

 

10 komentarzy :

  1. Polubiłam ich kredkę do oczu, cienie mnie nie przekonały (w przeciwieństwie do bambusowych kasetek na cienie :P ).

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest ;)
    aż szkoda psuć ten nadruczek *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielki plus za drobinki które się nie obsypują-często się z tym spotykam. Kolor jednak całkiem nie w moim stylu, no chyba, ze miałabym go użyć na jakieś wielkie wyjście...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę, ale na pewno przyjrzę im się bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne...uwielbiam wszytsko co szare :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden cień, ale ma bardzo słabą pigmentację :<

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie znam :) ładne cienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ich nie ma gdzieś stacjonarnie. Ceny mają niziutkie, więc sprzedaż byłaby wysoka :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)