,

niedziela, 17 marca 2013

Joanna Naturia. Odżywka bez spłukiwania z miętą i wrzosem

Od producenta:

Odżywka Naturia powstała w oparciu o starannie dobrane składniki naturalne, które pielęgnują włosy zniszczone, po trwałej ondulacji lub rozjaśnianiu. Sprawdzona receptura zapewnia włosom zdrowy i piękny wygląd

Mięta - bogata w olejki eteryczne, działa na skóę głowy chłodząco i odświeżająco, wykazuje właśiwości antyseptyczne

Wrzos - ceniony w pielęgnacji włosów przetłuszczających się, działa przeciwłojotokowo

Wspaniałe rezultaty


  • Włosy mają zdrowy i zadbany wygląd
  • Są przyjemne w dotyku, sprężyste i pełne energii
  • Łatwiej się rozczesują i układają


Sposób użycia: Niewielka ilość odżywki nanieść na włosy i delikatnie wmasować, Pozostawić bez spłukiwania. Przy silnie przetłuszczających się włosach nanieść na same końce lub stosować ze spłukiwaniem


Skład:
Aqua - woda
Cetyl Alcohol - alkohol cetylowy, niejonowa substancja powierzchniowo czynna, emolient, emulgator
Cetearyl Alcohol - alkohol cetearylowy, nawilża, substancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe
Stearalkonium Chloride - chlorek stearalkonium, substancja antystatyczna i konserwująca
PEG-20 Stearate - kwas stearynowy oksyetylenowany 20 molami tlenku etylenu, emulgator
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil - polioksyetylenowany 40 molami tlenku etylenu uwodorniony olej rycynowy, niejonowa substancja powierzchniowo czynna,  odtłuszczająca usuwająca zanieczyszczenia tłuszczowe z powierzchni skóry.
Cetrimonium Chloride - czwartrzędowa sól amoniowa, kationowa substancja powierzchniowo czynna
Isopropyl Alcohol - środek rozpuszczający
Panthenol - witamina B5, ma działanie nawilżające
Mentha Piperita - mięta
Calluna Vulgaris - wrzos
Butylene Glycol - glikol butylenowy, hydrofilowa substancja, odpowiedzialna za prawidłowe nawilżenie skóry i włosów, dzięki czemu kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza, skórę i włosy. Pełni rolę promotora przenikania, dzięki czemu ułatwia penetrację innych substancji w głąb skóry
Citric Acid - kwas cytrynowy, utrzymuje odpowiednie pH kosmetyku
Parfum - zapach
Propylene Glycol - glikol propylenowy, hydrofilowa substancja nawilżająca, humektant; zapobiega wysychaniu produktu
Alpha-Isomethyl Ionone - składnik kompozycji zapachowej
Butylphenyl Methylpropional - konserwant
Coumarin - składnik kompozycji zapachowej
Limonene - substancja zapachowa
DMDM Hydantoin - konserwant
Methylchloroisothiazolinone - konserwant
Methylisothiazolinone - konserwant
Methylisothiazolinone - konserwant
Iodopropynyl Butycarbomate - konserwant



Dostępność: małe, osiedlowe drogerie
Pojemność: 200 g.
Cena: ok. 5 zł
Moja opinia: Niestety, ta odżywka mnie nie zadowoliła tak jak jej siostry:  Len i Rumianek klik czy Pokrzywa i Zielona Herbata klik Nie czuję po niej żadnego nawilżenia. Konsystencje ma dokładnie taką samą jak inne jej wersje, czyli jest dość rzadka i wydajna. Zapch ma dość mocny, mnie delikatnie drażni.


Znacie tę odżywkę? :)

Miłego dnia Wam życzę :)


16 komentarzy :

  1. Bardzo ciężko jest na nią trafić, ja ją widziałam w Leclercu, ale chyba dobrze że jej nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś się nie mogę przekonać do tych odżywek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wersję z miodem i cytryna :] lubię nakładać ją pod olej

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersję z miodem, ale też jakoś specjalnie nie zachwyca. Teraz wypróbuję zieloną herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :) mam pytanie. Czy odżywki do spłukiwania z tej serii również pienią Ci się na włosach? Ja mam cały grzebień z piany po czesaniu.
    PS. Jaka jest Twoja ulubiona maska? Po tym jak fryzjerka potraktowała moje włosy rozjaśniaczem, Kallos kompletnie przestał działać, więc błagam, żeby ktokolwiek mi cokolwiek doradził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) No ja mam takie malutkie wrażenie a'la pienienia, ale myślę, że u mnie to słowo wyolbrzymia to zjawisko :)

      Usuń
    2. Moja ulubiona maska? Chyba nie mam takiej... Jeśli już masz tego kallosa, to polecam Ci pododawać do nich półproduktów: np. gliceryna, pantenol, odrobinkę jakiegoś oleju i powinno bardzo fajnie zadziałać :) I pewnie protein brak :) Także polecam keratynę tylko nie za często i z nawilżaczami! :)

      Usuń
    3. Dodałam żelu lnianego, oleju lnianego i masła shea. Z tym, że tego żelu było naprawdę dużo i liczyłam na bardzo nawilżający efekt, jednak tak się nie stało, działał tak samo jak przedtem, a nawet i gorzej, więc go wyrzuciłam. Myślę, aby kupić jakąś inną, tanią maskę i zrobić jak mówisz - gliceryna, może sok z aloesu i mój ulubiony olej kokosowy ;)

      Usuń
  6. PS 2. W artykule o proteinach wspomniałaś, że po niektórych robią Ci się drobne loczki. Marzę o takich! Czy mogłabyś mi zdradzić co to było dokładnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne keratyna bądź jedwab hydrolizowany :)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki! Niby dbałam o moje włosy i próbowałam CG, ale kompletnie nie zbadałam, co moje włosy lubią i teraz się dopiero uczę. Mam podobny skręt, a Twój blog mnie motywuje do działania ;)

      Usuń
    3. Super! Bardzo się cieszę! W razie wątpliwości, służę pomocą :)

      Usuń
  7. niestety widzę tu konserwant, którego unikam...

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej odzywki, raczej już nie będę ryzykować jej zakupu:]

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam ją jednak nie zachwyca. Z pewnością będę wracać do wersji z pokrzywą, która, w przeciwieństwie do tej, świetnie się sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)