,

wtorek, 26 marca 2013

BingoSpa Krem pielęgnacyjny z Zea Mays.

Co obiecuje producent:


Krem pielęgnacyjny z Zea Mays BingoSpa

zawiera olej z kukurydzy. Polecany dla cery mieszanej, tłustej oraz problematycznej (np. zmiany trądzikowe)

  • olej z kukurydzyBingoSpa zawiera 55-65% kwasu linolowego, 12-14% kwasu palmitynowego, 4% kwasu stearynowego, 29% kwasu olejowego oraz dużą ilość witaminy E ( do 1g/kg). Polecany zarówno dla skóry tłustej, mieszanej, dojrzałej, jak i suchej, wrażliwej czy zmęczonej. Posiada właściwości odżywcze, uelastyczniające, łagodzące, poprawia mikrokrążenie w skórze.
  • Pheohydrane® - kompleks wyciągów z Laminaria Digitata (listownica palczasta) i Chlorella vulgaris; głęboko nawilża, odbudowuje obecny w skórze NMF i restrukturyzuje płaszcz hydrolipidowy; wspomaga utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia na długi czas. Jest jednym z najefektywniejszych kompleksów algowych; ma działanie nawilżające jeszcze przez 7 dni po zakończeniu stosowania.

Krem BingoSpa to krem o lekkiej i delikatnej konsystencji. Szybko się wchłania. Dzięki niemu cera staje się jedwabiście gładka oraz wyraźnie poprawia się jej sprężystość i jędrność.



Skład:
Aqua - woda, rozpuszczalnik
Glyceryl Stearateester kwasu stearynowego i gliceryny. Eolient tzw. suchy.
(and) Ceteareth 20 - emulgator
(and) Cetearyl Alcoholalkohol cetearylowy. Działa nawilżająco i zabezpieczająco
Cetyl Palmitate -  Ciekły wosk. Emolient
Isopropyl Mirystate -  Niejonowa substancja powierzchnowo czynna. Emolient.
Paraffinum Liquid - parafina ciekła, emolient
Cetyl Alcoholalkohol cetylowy. Emolent.
Cyclopentasiloxane - silikon lotny, emolient
(and) Cyclohexasiloxane - silikon lotny, emolient
Zea Mays (Corn) Oil -olejz  kukurydzy
Hydrolized Algin - hydrolizowane algi
Tocopheryl Acetate - witamina E. Działa nawilżająco. Tzw. witamina młodości
Methylparabenkonserwant
Ethylparaben konserwant
Propylparaben - konserwant
Butylparaben - konserwant
Isobutyparaben - konserwant
Phenoxyetanol - konserwant
DMDM-Hydantion - konserwant
Parfum - zapach



Pojemność: 100 g.
Dostępność: sklep BingoSpa klik
Cena: 14 zł.
Moja opinia: Krem znajduje się w plastikoym pojemniczku. Jego konsystencja nie jest ani za rzadka, ani za gęsta. W mgnieniu oka wnika w skórę i pozostawia ją bardzo delikatną i nawilżoną.W składzie zawiera parafinę, która idealnie zabezpiecza suchą skórę, ale jeśli mamy ją  skłonną do powstawania wągrów, to ten kremik niestety może jej w tym pomóc (ja u siebie nie zauważyłam takiego efektu). Ma piękny zapach. Przypomina mi balsam do opalania. Chyba z Kolastyny...ale nie jestem pewna. Uwielbiam go i zdarza mi się, że otwieram słoiczek parę razy dziennie, by go powąchać :)

5 komentarzy :

  1. Skoro przyczynia się do powstawania wągrów to niestety nie jest dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. achhh i ja nie mogę spróbować :(
    Buziaczki
    Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i lubię, chociaż na początku myślałam że się nie polubimy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego kremiku z Bingo. Tylko maski :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)