,

czwartek, 21 lutego 2013

Sense&Body. Pędzel do pudru

Co mówi o nim producent:

Klasyczny pędzel do pudru wykonany z miękkiego, syntetycznego włosia. Doskonały do nakładania sypkich i prasowanych pudrów. Specjalnie wyprofilowany kształt pozwala na równomierną i precyzyjną aplikację.

Super trik: pamiętaj, do aplikacji pudrów, bronzerów i rozświetlaczy używaj zawsze dużych pędzli, takich jak ten. Uzyskasz wtedy naturalny i subtelny efekt.


Cena: ok. 20 zł.
Dostępność: m.in: drogerie Hebe, Tesco, www.panakotasklep.pl



Pędzel umieszczony był w przezroczystym etui. Jest on bardzo solidnie wykonany, 
Pędzel ten służy mi do nakładania pudru oraz bronzera.Radzi sobie z tym bardzo dobrze. Włosie ma bardzo mięciutkie. 


Niczym kotek by mi przejechał po twarzy ogonkiem :) Uzywam go już prawie miesiąc i nie wypadł z niego ani jeden włosek. Myję go delikatnym szamponem. Po wyschnięciu jest dokładnie taki sam jak nowy. 


Rączka jest ozdobiona ślicznym diamencikiem.

Z całego serca polecam Wam ten pędzel, a tym bardziej, jeśli początkujecie z takimi akcesoriami, 


Produkt do przetestowania dostałam dzięki uprzejmości firmy:


 Miłego dnia :)


9 komentarzy :

  1. wygląda na bardzo solidny i wytrzymały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe:) Ja zamierzam kupić Hakuro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam pędzla do pudru i chyba zajdę po ten do Tesco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ma strasznie drapiące i twarde włosie. Był to bardzo nieprzemyślany zakup :(

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda ok, w końcu muszę sobie sprawić porządny pędzel ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy. Akurat szukam pędzla do pudru :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)