,

piątek, 1 lutego 2013

Miss Sporty. Studio Lash Instant Volume. Tusz pogrubiający do rzęs

Od producenta:

Maskara pogrubiająca, separująca i unosząca rzęsy. Aplikator `Studio ArtBrush` - dwa rodzaje ząbków, krótsze które perfekcyjnie pokrywają i pogrubiają rzesy, dłuższe które idealnie separują i unoszą.




Pojemność: 8 ml
Dostępność: Rossmann, Natura
Cena: ok. 15 zł.


Moja opinia: Ja tę maskarę po prostu kocham! Na samym poczatku jej konsystencja jest troszkę rzadka, ale po paru dniach delikatnie gęstnieje i wtedy jest idealna. Szczoteczka jest silikonowa z dobrze rozstawionymi ząbkami, które bardzo dobrze rozdzielają rzęsy i dzięki temu tusz ich nie skleja.
Jego trwałość jest bardzo dobra. Po całym dniu nie ma mowy o żadnym obsypywaniu się tuszu
Może nie pogrubia bardzo rzęs, ale daje bardzo naturalny efekt. Z resztą zobaczcie same:





Z czystym sumieniem Wam go polecam, a do tego jego cena jest wręcz śmieszna :)

Znacie ten tusz?

Miłego dnia! :)






13 komentarzy :

  1. Efekt bardzo ładny, nie miałam nigdy tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele osób chwaliło tusze z Miss Sporty może kiedyś i ja się na nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. kojarzę ten tusz, ale nie z dobrymi wspomnieniami, u mnie się nie sprawdził :|

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, delikatny efekt:) Kiedyś też używałam Miss Sporty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo naturalny efekt :) przy kilku warstwach sądzę, że efekt byłby powalający! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z miss sporty znam lakiery i podkładu. Tuszu jeszcze nie miałam tak więc chętnie po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daje fajny efekt, podoba mi się idealna na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego tuszu, ale daje super efekt na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam z tej firmy inny rewelacja, jutro wstawię o nim post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten tusz, miałam kilka opakowań i spisuje się świetnie :)
    U mnie pogrubiał i to widocznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam, ale przynajmniej opisujesz tusz, ktory moge u siebie dostac (takie 'uroki' mieszkania za granica).

    Ja musze miec tusz pogrubiajacy- po prostu lubie taki efekt gestych rzes ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo delikatny efekt, osobiście wolę mocniej podkreślone rzęsy :) Fanki naturalności będą zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)