,

wtorek, 26 lutego 2013

Kinetics. Orange Cuticle Oil. Pomarańczowy olejek do skórek.

Od producenta:
Pomarańczowy olejek do skórek zawiera:

Słodki olejek migdałowy - - łatwo się wchłania, pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia i skórek.
Witamina E - silny przeciwutleniacz, chroni skórę przed wolnymi rodnikami. Nawilża oraz odżywia suchą i podrażnioną skórę.
Olejek z mirry - rewitalizuje suchją i zniszczoną skórę.

Olejek do skóek to esencjonalna terapia odżywcza do codziennego uzytku. Pomaga utrzymać zdrowe i nawilżone skórki i paznokcie. Olejek stymuluje paznokcie do wzrostu oraz odżywia i zmiękcza skórki. Codzienne stosowanie poprawia kondycję paznokci, utrzymuje miękkie i zdrowe skórki oraz łagodzi podrażnienia.

Użycie: kroplę olejku aplikuj na skórkę i nasadę paznokcia. Nastepnei delikatnie wmasuj okręcznymi ruchami.

Skład:
Prunus Amygdalus Dulcis Oil - olejek ze słodkich migdałów
Limonene - składnik kompozycji zapachowej
Citrus Dulcis - słodka pomarańcza
Commiphora Myrrha Oil - olejek z mirry
Tocopheryl Acetate  octan tokoferylu, przeciwutleniacz
Glyceryl Linolenate - emulgator, emolient
Tocopherol - witamina E
Linalool - składnik kompozycji zapachowej
Carotenoids (and) Caprylic/Caprylic Trigliceryde
Citral - składnik kompozycji zapachowej

Pojemność: 15 ml.
Dostępność: www.panakotasklep.pl
Cena: 19 zł.
Moja opinia: Z tego olejku jestem bardzo zadowolona. Bardzo ładnie nawilża skórki i paznokcie. Muszę zaznaczyć, że już dawno nie miałam złamanego paznokcia (pfu-pfu :D ). Ma piękny, pomarańczowy zapach, który w miarę ładnie się utrzymuje. Taki naturalny, nie wyczuwam w nim ani grama chemi. Nakrętka jest zakończona zaokrągloną kulką, dzięki której bardzo fajnie aplikuje się olejek.

Myślę, ze ten produkt jest godny polecenia :)



Kosmetyki do przetestowania dostałam dzięki uprzejmości firmy:



Znacie markę Kinetics? :)

Miłego dnia Wam życzę :)




9 komentarzy :

  1. Nie znam :( szkoda, że takie świetne produkty nie są dostępne stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mam przekonania do olejków do paznokci, rzadko je stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę o tej marce, ale produkt wydaje się ciekawy ;) Uwielbiam takie aplikatorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, za to znam kilka równie dobrych oliwek do paznokci, które są o połowę tańsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również tej marki nie znam, po ciąży mam wzmocnione paznokcie, ale kiedyś to koszmar, strasznie się łamały

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam odżywkę tej firmy i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znamy markę z lotionu do rąk, fajnie ż eten produkt działa.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie spotkałam się jeszcze z tym produktem:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)