,

wtorek, 12 lutego 2013

Bandi i BingoSpa



Witam Was :)

Ostatnio dostałam dwie przesyłki.

Pierwsza od:

BingoSpa





1. Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi BingoSpa klik
2. Kolagenowa śmietanka pod prysznic klik
3. Krem pielęgnacyjny z Zea Mays BingoSpa klik



Druga od:

Bandi






2.  Antycellulitowy Balsam Wyszczuplający
 klik i próbki innych produktów tej firmy.

Znacie te kosmetyki?:)

Przypominam o rozdaniu na moim blogu, w którym możecie zgarnąć zakupy za 50 złotych w sklepie Nasza Drogeria klik

Pozdrawiam Was serdecznie


24 komentarze :

  1. Też dostałam od Bingo przesyłkę :) Nie mogłam się doczekać bo tak długo to trwało. Ale kosmetyki wyglądają fajnie i mam nadzieję, że tak samo działają.

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio zastanawialam sie nad tym peelingiem Bingo i w ostatecznosci zdecydowalam sie na cos innego; ciejawa jestem jak sie sprawdzi u Ciebie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. huhu to będzie testowanie:D czyli to co baby lubią najbardziej xd

    OdpowiedzUsuń
  4. swoja paczke od Bongo tez juz mam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsam antycellulitowy jak znalazł przed wiosennym pokazywaniem ciałka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od Bingo dostałam wczoraj;) Peeling błotny również wybrałam i jestem niesamowicie ciekawa jego działania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio sporo BingoSpa na blogach :) Gratuluje przesyłek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy dostałaś przesyłkę od Bandi?
    Też już na nią czekam od dłuższego czasu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosłownie parę dni temu. Może na Poczcie na Ciebie czeka? :)

      Usuń
  9. Ciekawa jestem tej śmietanki pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    ja swoją paczuszkę też już mam u Siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na moją paczkę od Bingo, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam niestety, z bingo to mam tylko maskę do włosów, ale kiedyś nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie ciekawi krem pielęgnacyjny :)
    PS. Masz śliczne włosy, jedne z najpiękniejszych loków jakie widziałam :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Strasznie mi miło! :)
      Recenzję już niebawem :)

      Usuń
  14. życzę miłych testów i czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling z kwasami jest naprawdę świetny, polecam z całego serduszka :)
    Pozdrawiam,
    Inspire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inspire :)
      Dzis pierwszy raz wypróbuje :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)