,

sobota, 2 lutego 2013

8 Minutes! Ćwiczenia.

Witam Was :)

Jaka u Was pogoda? U mnie już 3. dzień pochmurno i co jakiś czas pada. Nie lubię takiej pogody :(

Od wczoraj zaczęłam ćwiczyć! :)
Zapewne część z Was słyszała o nich. Są to ćwiczenia 8-minutowe, ale za to jakie wyczerpujące! :)

Oto zestawy ćwiczeń na różne partie ciała:

 Ćwiczenia na pośladki:




Ćwiczenia na nogi:



Ćwiczenia na brzuch:



Ćwiczenia na ramiona:



Ćwiczenia rozciągające:




Wczoraj ćwiczyłam 8 Minutes Buns. Tempo tych ćwiczeń jest tak szybkie, że ledwo dałam radę.
Około 2 tygodnie temu zaczęłam pomału ćwiczyć, by odrobinkę wzmocnić moją kondycję i na pewno mi ona pomogła w wykonywaniu tych cwiczeń. Spory czas temu też próbowałam je robić, ale nie dawałam rady. Po 3-4 minutach padałam :(


Dziś zrobiłam przerwę, bo czuję wszystkie moje mięśnie na pośladkach. Nawet te, o których nia miałam zielonego pojęcia! :D
Mam zamiar ćwiczyć na razie co 2 dni. Później się zobaczy. Z czasem postaram się dołączyć ćwiczenia na nogi, brzuch i ramiona. No i może rozciągające.

Póki co, chcę wytrwać przy bunsie. Niestety jestem osobą dośc leniwą, szybko przechodzi mi zapał,  ale te ćwiczenia pokochałam. Niedość, że trwają tylko 8 minut, to dają wycisk, jakbym ćwiczyła o wiele dłużej :)

Najbardziej przeraża mnie uśmiech Pana prowadzącego, gdy ja wylewam przy tych cwiczeniach 7. poty :D

Może Ktoś jest chętny do przyłączenia się do mnie?
Wiosna i lato zbliżają się wielkimi krokami. Warto nad sobą popracować :)

Lubicie ćwiczyć? :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)





13 komentarzy :

  1. ja tez cwicze ale z Ewa:)trzymam kciuki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod tym względem jestem niesamowitym leniem. Jak oglądam te filmiki to już czuję się zmęczona! A z drugiej strony wiem, że dałoby mi to wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zaczęłam ćwiczyć 8 minute. Dopiero 3 za mną, ale to już coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie bym poćwiczyła ale chyba na suficie :( Nie mam w mieszkaniu miejsca, nad czym ogromnie ubolewam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś mam dzień nic nierobienia więc nie ćwiczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również ćwiczę. Poświęcam 40 minut dziennie a później nie mam siły żyć ;P myślę, że z czasem będzie lepiej ;P
    Trzymam za Ciebie kciuki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ćwiczę z Ewą Chodakowską :D Powodzenia :>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się chętnie przyłącze!! :)
    ale jestem teraz na telefonie i niestety czekanie na film może trwać dużo za długo, obejrze je jutro albo późnym wieczorem! :)
    a one maja unieść pośladki czy po prostu ujedrnić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! :)
      Czytałam na forach, że dziwczyny miały po tych ćwiczaniach uniesione u bardziej jędrne pośladki :)

      Usuń
  9. Od dziś chodzę na siłownię i mam karnet na 5 miesięcy :) a z "panem w galotkach" ćwiczyłam całe wakacje :) podobały mi się te 8-minutówki :) po tych ćwiczeniach faktycznie ciało wygląda dużo lepiej :) miałam płaski brzuch, wzmocnione ręce i pośladki, na nogi niewiele pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba w końcu sama muszę się zmobilizować i zacząć ćwiczyć, żeby swoją "oponkę" zgubić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ćwiczyłam kiedyś 8 minute buns i legs. Ja jednak nie lubię takiego szybkiego tempa dlatego zapamiętałam ćwiczenia i na spokojnie je wykonywałam, zajmowało mi to więcej niż 8 minut. Efekty ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pamiętasz po jakim czasie miałaś spore efekty? :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)