,

sobota, 5 stycznia 2013

Paczuszka od ZSK

W tym tygodniu dotarła do mnie paczuszka ze sklepu ZSK klik

A co zamówiłam?



1. Olej kokosowy VIRGIN WHITE - ORGANICZNY klik - będę go używać do olejowania włosków oraz ciała
2. L.H.A. - Kwas lipohydroksylowy klik - nim będę działać na twarz. Już się nie mogę doczekać jego użycia! Póki co, przyzwyczajam buzię do kwasu BHA :)
3. Olej z pachnotki ORGANICZNY klik - jego również będę używać na twarz
4. Hydrolizat keratyny klik - jako dodatek do odżywek. O niej już pisałam: klik
5. Papierki lakmusowe jednobarwne - do badania pH roztworów :D klk

Znacie coś z tych rzeczy? Czego jesteście najbardziej ciekawi? :)

Pozdrawiam Was serdecznie


12 komentarzy :

  1. Jestem ciekawa jak zadziała u Ciebie L.H.A :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jakiś czas temu zamówiłam i w sumie jestem zadowolona z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam jeszcze żadnego kosmetyku z ZSK, bo boję się sama eksperymentować :) Najbardziej jestem ciekawa oleju kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wchodzę na ZSK bo ilekroć tam zajrzę to przepadam i chcę kupić za dużo rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kwasu L.H.A :) Jestem ciekawa czy się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa recenzji, czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie czekam na recenzję kwasu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę też się w końcu zebrać na moje pierwsze zamówienie z ZSK

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ciekawią wszystkie recenzje,nie znam tych produktów .

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie napisz recenzję oleju kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na co ci papierki wskaźnikowe? :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)