,

niedziela, 27 stycznia 2013

Paczki z ostatniego tygodnia

Dzisiejszy post poświęcę paczkom, które ostatnio otrzymałam:

Od firmy Enchanteur  klik






  • próbki perfum w pudrze oraz w kremie oraz perfumowany balsam do rąk i ciała


Od firmy Madame Lambre klik







  • podkład, cień do oczu oraz kredkę do ust


Od firmy Revitacell klik


Zostałam wybrana jako jedna z 77 testerek, która miała do wyboru 1 z 7 kosmetyków na bazie opatentowanych komórek macierzystych MIC-1



  • Revitacell Stem Cells Regenerating Cream-Serum DAY - bioaktywne kremoserum regeneracyjne na dzień na bazie opatentowanych komórek macierzystych MIC-1

Znacie te kosmetyki? :)

Miłego dnia Wam życzę :)


14 komentarzy :

  1. super przesyłki, gratuluje :)))) czekam na ich recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej to dobrze, zazdroszczę szczególnie drugiej paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale chetnie poczytam recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekamy na recenzje produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te perfumy w pudrze wyglądają kusząco, jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę z miłego testowania, jestem bardzo ciekawa działania Revitacell-u :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)