,

piątek, 18 stycznia 2013

Nowe nożyczki fryzjerskie

Wczoraj otrzymałam przesyłkę z nożyczkami.

Nożyczki są niemieckiej firmy KraftSTIL . Zapłaciłam za nie ok. 60 zł.



Specyfikacja produkt: 

Seria : Platinum Edition
Rozmiar : 5.0”
Twardość : 54 HRC Stainless High Quality
Materiał : stal chirurgiczna
Ostrze : szlifowane i polerowane
Śruba : regulowany docisk
Wykończenie : satyna
Rączka odpoczynku palca : stała rączka
Wewnętrzne wykończenie rączki : ściągane obrączkowe gumki
Opakowanie : etui z logo KraftSTIL Germany









Jak Wam się podobają? :D Mi baaardzo :D

Już w sobotę wezmę się za podcinanie włosów :)

Miłego dnia Wam życzę :)



12 komentarzy :

  1. nie znam się na nożyczkach fryzjerskich więc nie wiem jak z tymi:) ale też muszę sobie kupić jakieś lepsze, bo sama podcinam włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre, ostre nożyczki nie niszczą włosów. Ja nie odważyłabym się sama sobie podcinać

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne nożyczki ja jednak wolę ich unikać ;D
    uzywam sporadycznia na włoski

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie ufam fryzjerom wgl ;p Mam przykre doświadczenia brrr xD Nie mam jednak własnych nożyczek a boje się ze nie będę potrafiła kupić odpowiednich

    OdpowiedzUsuń
  5. nie odważyłabym się sama sobie przyciąć włosów, ale wiem,że są to bardzoe dobrej jakości nożyczki:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również nie miałabym tyle odwagi aby sama sobie podciąć czy ściąć włosy ale nożyczki baaardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no. Zazdroszczę, ja mam te rossmannowskie i mnie zazdrość zżera :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak Ci pójdzie podcinanie :)
    Chociaż sądząc po ilości zapału i jakości nożyczek powinnam raczej być spokojna o los Twojej fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne;) porządne nożyczki to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja sama jakoś jeszcze nigdy nie odważyłam się na podcięcie sobie włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają bardzo profesjonalnie, jednak mimo wszystko, z moimi wątpliwymi zdolnościami manualnymi nie dotknęłabym się nimi do moich włosów, zbyt duże ryzyko ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)