,

wtorek, 1 stycznia 2013

Kosmetyki DLA - Niszcz pryszcz. Mini recenzja.

Dziś przedstawię Wam moją mini-recenzję po 2 tygodniach stosowania kremu  Niszcz pryszcz klik


Dziś tak w skrócie:




  • Co zaobserwowałam po dwóch tygodniach stosowania kremu?
Przede wszystkim po ok. tygodniu od zaczęcia stosowania miałam minimalny wysyp, ale dosłownie malutki. Na szczęście krostki szybko zaczęły się goić. Do tej pory jeszcze coś gdzie-nie gdzie wyjdzie, ale dość szybko się goi.
Jestem tym kremem wręcz oczarowana! Pięknie nawilża skórę bez świecenia, szybko goi niespodzianki i szybko się wchłania Do tego jest bardzo tani - ok. 15 zł / 30 ml.

No ale, ale....nie mogę w tym poście wszystkiego napisać :D Zatem zapraszam Was na pełną recenzję tego kremu za 2 tygodnie wraz z kompletnym rozszyfrowaniem składu :D

Znacie ten krem? :)


Chciałabym Wam również złożyć Życzenia Noworoczne
Aby ten rok był 100 razy lepszy od poprzedniego. :)
Szczęśliwego Nowego Roku! :)



13 komentarzy :

  1. pierwszy raz widzę ten produkt
    Wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam go, mam jeden takie kremik acnefan i stosuję go bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slyszałam już duo poytywnych opinii na temat tego kremu:) Ja na szczęście nie mam problemu z niespodziankami, ale polecam go znajomym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slyszałam już duo poytywnych opinii na temat tego kremu:) Ja na szczęście nie mam problemu z niespodziankami, ale polecam go znajomym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ehhh, chyba wreszcie będę musiała się sama skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem, czy bierzesz czasami udział w rozdaniach, ale jeśli tak, to wpadnij do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj nie znam wgl, udanego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kosmetyki dla (firma z mojego miasta ;)) i uwielbiam niszcz pryszcz. mam wersje na dzien i na noc. niedlugo u mnie na blogu recenzja obu produktow. zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku! ;*
    Obserwuję Twojego bloga i liczę na rewanż ♥

    http://imemmanuelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mogę znieść zapachu tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)