,

wtorek, 22 stycznia 2013

Eubiona Odżywka do włosów z olejkiem z pestek winogron i ekstraktem z limonki – nawilża oraz nadaje efekt połysku

Od producenta:


Zawarty w odżywce olejek z pestek winogron oraz ekstrakt z limonki, nawilża włosy i nadaje im głęboki połysk. Odżywka ułatwia rozczesywanie włosów. Unikalne składniki dostarczają włosom niezbędnego nawilżenia. Włosy nabierają objętości, stają się bardziej sprężyste i lekkie.
Sposób użycia:
Nałożyć na mokre włosy aż po same końce, pozostawić na kilka minut i dokładnie spłukać.

100% składników pochodzi z surowców naturalnych
11 % składników pochodzi z kontrolowanych upraw biologicznych
96,9 % składników roślinnych pochodzi z kontrolowanych upraw biologicznych





Skład:

aqueous-alcoholic lime extract* - wodno-alkoholowy wyciąg z limonki
lime peel extract* - ekstrakt z limonki
glycerin stearin citric acid ester 
fatty alcohol - alkohol tłuszczowy
grape seed oil* - olejek  z winogron, emolient
coco-glucoside - niejonowa substancja powierzchniowo czynna. . Bardzo łagodna dla skóry i błon śluzowych 
wheat protein - proteiny owsa, działaja nawilżająco
alcohol - alkohol
natural vitamin E - naturalna witamina E. Działa nawilżająco
mix of essential oils - mieszanka olejkó zapachowych
d-limoneneskładnik kompozycji zapachowej
linalool składnik kompozycji zapachowej
citronellol składnik kompozycji zapachowej 
citric acid - kwas cytrynowy, reguluje pH produktu 

*Składniki pochodzące z rolnictwa ekologicznego


Pojemność: 150  ml.
Dostępność: Matique klik
Cena: ok. 30 zł.
Moja opinia:  Do testów otrzymałam  5 próbek, więc moja opinia będzie tylko powierzchowna, nie odzwierciedlająca rzeczywistego działania kosmetyku przy dłuższym działaniu.
Odżywka na pewno ułatwia rozczesywanie włosów, jednak w tym krótkim czasie nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów. Po wyschnięciu włosy były przyjemne w dotyku i z blaskiem.
Odzywka ma bardzo przyjemny, owocowy zapach, który umila jej nakładanie. Odzywka nie spowodowała obciążenia włosów. Myślę nawet, ze wręcz odwrotnie- były dość lekkie, więc polecam osobom z włosami skłonnymi do obciążenia. 

Znacie tę odżywkę?

Miłego dnia! :)




10 komentarzy :

  1. nie obciąża-duuuzy plus:)
    jednak za tą cenę, wolę na razie testować nieco tańsze odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z tą odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam okazję przetestować kilka "produktów" tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że miałaś tylko kilka próbek - opis brzmi zachęcająco ale ciekawe jak sprawdziłaby się na dłuższą metę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam próbki tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię lekkie odżywki Joanny z Naturii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja także nie kojarzę tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)