,

środa, 30 stycznia 2013

Eubiona Bezzapachowy szampon z owsem do wrażliwej skóry głowy

Od producenta:

Szczególnie delikatny, bezzapachowy szampon na bazie łagodnych tensydów roślinnych. Polecany do skóry wrażliwej, alergicznej i przesuszonej. Wyciągi z owsa koją i przywracają równowagę podrażnionej, świerzbiącej skórze głowy. Szampon przywraca włosom objętość, siłę i połysk. Odpowiedni do codziennego stosowania.

Skład:

Aqua - woda

Avena Sativa Extract*
- ekstakt z nasion owsa zwyczajnego
Sodium Coco-Sulfate - substancja myjąca

Lauryl Glucoside
niejonowa substancja powierzchniowo czynna. Łagodna dla skóry
Coco Glucoside niejonowa substancja powierzchniowo czynna. . Bardzo łagodna dla skóry i błon śluzowych
Glycerin - gliceryna. Substancja nawilżające  
Alcohol - alkohol
Hydrolyzed Wheat Protein - hydrolizowane proteiny pszenicy. Humentanty
Betaineroślinny aminokwas. Odżywia włosy i ułatwia rozczesywanie. 
Glyceryl Oleate -substancja zmiękczające
Sodium Cocoyl Glutamate - substancja myjąca. 
Disodium Cocoyl Glutamate - syntetyczna mieszanina pochodząca od kwasów tłuszczowych otrzymywanych z oleju kokosowego. Substancja aktywnie myjąca, odpowiedzialna za gruntowne oczyszczanie skóry i włosów.
Maris Sal - naturalny morski surowiec bogaty w minerały Natural Marine Mineral - NMM factor. Minerały zawarte w surowcu wykazują właściwości energetyzujące, nawilżające, kondycjonujące. Mikroelementy pochodzące z wody morskiej. Wśród oligoelelementów znajdują się: sole magnezu, sodu, krzemu i fosfor
Sodium PCA - substancja filmotwórcza. Utrzymuje nawilżenie
Lactic Acid.- kwas mlekowy. Reguluje pH produktu

Dostępność: Biogreenhouse klik
Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 30 zł.

Moja opinia:  Do testów otrzymałam  5 próbek, więc moja opinia będzie tylko powierzchowna, nie odzwierciedlająca rzeczywistego działania kosmetyku przy dłuższym działaniu.

Ten szampon jest bardzo delikatny, dobrze oczyszcza włosy, choć delikatnie po nim skrzypią, a ja niestety nie lubię takiego efektu. Włosy plącze naprawdę delikatnie, bez większych szkód. Po wyschnięciu są miękkie, puszyste i lśniące. Myślę, że jest wart wypróbowania. Przypadł mi bardziej do gustu niż jego brat Eubiona - Odbudowjący szampon do włosów (oset + olejek arganowy) klik

Spotkaliście się z tą firmą? :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)



11 komentarzy :

  1. mam te same próbki tego produktu ija muszę napisać jego recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. szampon moze i jest fajny ale ja musze miec zapach lubie jak cos pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej formy, ale wygląda na całkiem przyzwoity.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam lubię jak mi szampon pachnie, jak ich nie plącze, chyba bym nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm ja tam lubię, jak pachnie :D Więc raczej bym nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja firmy zupełnie nie kojarzę :|

    OdpowiedzUsuń
  7. nie spotkałam się nigdy z tą firma i tak jej poprzedniczki lubię żeby włosy pachniały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie spotkałam się z produktami Eubiony stacjonarnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. My również nie spotkaliśmy się nigdy z tą firmą, ale ciekawie się zapowiada.
    Buziaki;*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z kolei mam silną alergię na środki zapachowe i na cocamidopropyl betaine i bardzo trudno jest znaleźć łagodny szampon

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)