,

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Zamówienie z DOZ

Dziś odebrałam swoje zamówienie z DOZu.

A co zamówiłam? :)


1. Acnosan T, płyn, do stosowania na skórę, 80 g  9,30 zł klik - na zmiany trądzikowe oraz na zapalenie mieszka włosowego
2. Calcium pantothenicum, tabletki, 100 mg 6,95 zł  klik - do kuracji włosowej, a dokładniej do szybszego porostu :D
3. Regenerum, serum regeneracyjne do paznokci, 5 ml 15,99 zł klik  - do wzmocnienia paznokci


Za wszystko zapłaciłam 39,19 zł :)


No to jeszcze czekam na paczuszkę z Kalina-sklep, Choisee i na tym się skończy w tym miesiącu. Jestem kompletnie spłukana :D


Stosowaliście coś z tego, co kupiłam? :)


Miłego dnia Wam życzę :)




10 komentarzy :

  1. Ciekawi mnie co kupilas w kalinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o właśnie... CP. Zapomniałam o nim, a planowałam przetestować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie Regenerum, czekam na opinię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kilku dni używać Acnosanu, ale na plecy.Podobno lepiej z nim uważać jeżeli chodzi o twarz, bo może zaszkodzić na naczynka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam te tabletki i przyznam, że pomagają ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. aż mam ochotę na ponowną kurację CP :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie regenerum bo z moimi paznokciami nie mogę dojsc do ładu ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. z aptecznych zakupów do włosów to ostatnio glicerynę wzięłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)