,

wtorek, 11 grudnia 2012

Wibo Bibułki matujące

Od producenta:

Łatwe i wygodne w użyciu bibułki dające efekt natychmiastowego zmatowienia. Wchłaniają nadmiar sebum bez naruszania makijażu i likwidują nieestetyczne błyszczenie skóry, zapewniając świeży  idealnie matowy wygląd w ciągu dnia.

Sposób użycia: Pojedynczy płatek przyłożyć do świecącej się skóry twarzy i na chwilę mocno przycisnąć. Nie pocierać skóry, żeby nie uszkodzić makijażu. Tak oczyszczoną skórę można przypudrować. Bibułki można stosować dowolną ilość razy w ciągu dnia. Wyrób jednorazowy - zużytą bibułkę wyrzucić.
czysta bibułka

zużyta bibułka
Pojemność: 40 szt.
Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 5 zł.
Moja opinia: Na te bibułki skusiłam się niedawno, gdy była przecena o 40% kolorówki w Rossmannie.
Bibułki nie są dość trwałe, można dość łatwo je porwać. Czy dobrze matują? Na pewno ściągają nadmiar sebum z twarzy, ale gdy później dotykam  twarzy, czuć jeszcze delikatnie warstewkę tłuszczu, lecz mija nieestetyczne świecenie. Nie mam porównania z innymi bibułkami, jednak te mnie w miarę zadowalają.

Mieliście styczność z tymi bibułkami? :)



4 komentarze :

  1. tych nie miałam, mam z Dax, są ok ;) ale równie dobrze spisuje się zwykła chusteczka higieniczna ;)
    a jeszcze lepiej ... papier śniadaniowy :D kiedyś o nim wyczytałam i w domu właśnie nim się 'odtłuszczam' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te bibułki, i w sumie tylko te. Nie były złe, rzeczywiście matowiły lekko skórę. Opakowanie tylko szybko się niszczy. No, ale ich cena jest atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam bibułki z Essense ale były takie sobie, to była jedyna moja przygoda z bibułkami

    OdpowiedzUsuń
  4. tych nie miałam, ale jak koleżanka wyżej używałam z DAXa i są bardzo fajne. Jak dla mnie to jest świetne rozwiązanie na przedłużenie trwałości makijażu, który pod wpływem sebum szybko spływa i daje kiepski efekt ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)