,

poniedziałek, 3 grudnia 2012

To już pół roku istnienia bloga! :)

Dokładnie 6 miesięcy temu, tj. 3 czerwca dodałam pierwszy wpis na bloga :)





Dziś mam małe święto - pół roku na bloggerze :)

Przede wszystkim chciałabym podziękować Wam, czytelnikom mojego bloga. Gdyby nie Wy, ten blog by nie istniał. Każde nowe wyświetlenie mojego bloga, każdy nowy komentarz daje mi powera do pisania kolejnych postów!

Dziękuję! :)



I troszkę statystyki z ostatniego półrocza:





Posty, które najchętniej czytacie:



Oraz wyświetlenia stron wg. krajów:




Pozdrawiam Was serdecznie :)


21 komentarzy :

  1. Gratuluję i życzę Ci, żeby blog dalej się rozwijał i to nie tylko przez następne pół roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję,teraz wystarczy czekać na rocznicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Gratuluje i trzymam kciuki za dalsze blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne statystyki :). Tylko życzyć miłego blogowania w kolejnych miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE !!! ; )
    + zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje kochana...u mnie tez niedlugo pol roczku minie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego co najlepsze na kolejne tym razem lata:d mi dziś mija miesiąc:d

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę,aby Twoj blog rozwijał się jeszcze bardziej z dnia na dzień :)

    p.s.
    Twoje włoski są cudowne!

    pozdrawiam,Karina

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej!:) gratuluje!:) mam nadzieje ze małymi kroczkami i mi sie uda :) pozdrawiam i zapraszam do siebie:) www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, odwaliłaś kawał dobrej roboty.
    Tort piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! gratuluje :D
    Świetny torcik.

    Mogłabyś spojrzeć na moją ostatnią notkę i napisać komentarz "Wszystkiego Najlepszego Maju! " ? Proszę, szykuje niespodziankę dla przyjaciółki z okazji jej urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bloguj jak najdłużej :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)