,

niedziela, 9 grudnia 2012

Przesyłka od Greenhouse


Witajcie :)
Wczoraj znalazłam w skrzynce przesyłkę od firmy Greenhouse.

Na początek chciałabym Wam przedstawić tę firmę:

Logo Greenhouse - zdrowa żywność i bio kosmetyki

Naszym celem jest promowanie ekologicznego stylu życia, a przede wszystkim naturalnego, a więc najlepszego dla każdego z nas. Cenimy życie zgodne z prawami natury, bo natura jest tak zaprojektowana, by jak najlepiej służyła człowiekowi, by dawała mu wszystko, czego potrzebuje do życia, zdrowia i szczęścia. Korzystając z nabytych doświadczeń, chcemy zaoferować naszym klientom nie tylko zdrowe i smaczne produkty, ale i naturalne kosmetyki dla każdego.
Wierzymy, że najlepszym sposobem na zachowanie młodości, zdrowia i dobrego samopoczucia jest dostarczanie organizmowi witamin, soli mineralnych oraz mikroelementów pochodzących wprost z natury. Właśnie dlatego wszystkie nasze produkty są w 100% organiczne
i poszczycić się mogą certyfikatem BIO.

W ramach współpracy, przemiła Pani Wioletta przysłała mi sporą ilość próbek.


  • Odbudowujący szampon dowłosów (oset + olejek arganowy) klik
  • Odżywka do włosów (ekstrakt z limonek + pestek wionogron) klik
  • Sensitive Szampon z owsem  klik
  • Sensitive  Żel pod prysznic z owsem klik
W tych kosmetykach zachwycił mnie przede wszystkim skład! :) Są naturalne, bez silikonów, parafiny, SLSów, itp., a dodatkowo są certyfikowane czyli w sam raz dla mnie! :)

Wielki plus dla firmy za to, że na stronie są podane składy kosmetyków, a my, potencjalni konsumenci jesteśmy świadomi co kupujemy! :)

No to nic mi nie pozostaje, jak tylko przetestować te pyszności :D

A Wam coś wpadło w oko? :)





8 komentarzy :

  1. Czekam na recenzje, bardzo mnie zaciekawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam organiczne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo ich, najbardziej czekam na recenzję odzywki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ci zazdroszczę!!! Podziel się:D
    No i oczywiście czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)