,

niedziela, 2 grudnia 2012

Moje włosy :)

Parę osób prosiło mnie w ostatnim czasie, żebym wstawiła więcej zdjęć moich włosów.
No to dziś umyłam i popstrykałam :)





Zaraz po umyciu i odciśnięciu z nadmiaru wody




Po wysuszeniu








Zapewne widzicie różnice patrząc na te zdjęcia a na to, co znajduje się z lewej strony bloga. Tamto zdjęcie jest po laminowaniu a te po zwykłym myciu :)

Tak patrzę na te zdjęcie i mam wrażenie, że one w ogóle nie rosną :( Tak bardzo chciałabym mieć już  loki do połowy pleców...


Czego dziś użyłam?

Mycie: Henna Treatment Wax klik
2. Mycie: Isana z olejkiem Babassu klik
Odżywka d/s: Domowe Recepty - Maska Do Włosów Odżywcza - Oliwa Z Oliwek I Liść Laurowy - Dla Suchych Włosów Z Rozdwajającymi Się Końcówkami klik (recenzja będzie na dniach)
Odżywka b/s: Joanna Naturia, odżywka bez spłukiwania z lnem i rumiankiem klik
Suszenie: suszarka z dyfuzorem, ok. pół godziny po umyciu

Chyba powrócę na stałe do mycia włosów szamponem. Czuję, że są delikatnie przeciążone bliżej skalpu, a tydzień temu myłam szamponem z SLSem. 

Naszła mnie ostatnio myśl na zahennowanie. Myślę o kolorze orzechowym/ciemnym brązie.

Doradzicie mi coś? :)


Pozdrawiam Was serdecznie :)



16 komentarzy :

  1. A ja tak bardzobardzo chcialabym taki mocny skret!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę napatrzeć się na Twoje kręciołki:) Są przepiękne:) Sama mam włosy kręcone, ale nie aż tak:) Pozazdrościć...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne spiralki, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. w porównaniu z moimi są długie. Zazdraszczam długości! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie loczki ! :)
    śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ zazdroszczę Ci tych kędziorków :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze jakie one sa długie !
    + Śliczny skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale długie :) mnie czeka podcinanie końcówek..ale pewnie fryzjerka jak zawsze zamiast 1 cm obetnie mi 5 cm.. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne loczki-pozazdrościć:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja ci zazdroszczę takich kędziorków :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)