,

wtorek, 18 grudnia 2012

Mariza, Soft & Colour, Pomadka do ust

Od producenta:

Posiada delikatną, kremową konsystencję, łatwo się aplikuje i nadaje ustom długotrwały i głęboki kolor. Zawiera koenzym Q10 oraz wosk carnauba, dzięki którym pielęgnuje usta, sprawia, że są miękkie i odpowiednio nawilżone. Dostępna jest w 16 kolorach od delikatnego różu, poprzez zgaszone beże do nasyconych czerwieni i brązu. 

Dostępność: Mariza klik
Cena: ok. 10 zł

Moja opinia: Szminka zamknięta jest w czarne, eleganckie opakowanie. Srebrne napisy dość szybko się ścierają. Mój kolor to 14. Kosmetyk ma kremową konsystencję, którą bardzo fajnie się aplikuje na usta. Po jej nałożeniu usta są miękkie, nawilżone i delikatne. Szminka na moich ustach bez naruszenia wytrzymuje ok. 4 godziny. Po tym czasie czuję delikatnie suche skórki i stopniowo schodzi kolor.
Nie mam porównania z innymi szminkami, ale z tego produktu jestem bardzo zadowolona.


Szminka ma ładny, czerwony kolor, jednak nie jest on barwy krwistej.
A tak prezentuje się na ustach.


Kolor po odciśnięciu nadmiaru szminki. 

Lubicie szminki? Jakie są Wasze ulubione?



9 komentarzy :

  1. Ale ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szminki. Bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny odcień :)
    Jestem prawdziwą szminkomaniaczką, prawie w ogóle nie używam już błyszczyków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ze swoją szminki z Marizy też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)