,

czwartek, 20 grudnia 2012

Mariza, Selective, Sypki puder `Złoto Maroka`



Od producenta:


Błyszczący jak klejnot puder do twarzy i ciała jest jak szlachetne złoto odbijające blask promieni słonecznych. Dzięki niemu wiosną zaskoczysz wszystkich lekką opalenizną, latem podkreślisz już pięknie opaloną skórę, a jesienią i zimą przedłużysz efekt złocistej, wypieszczonej słońcem cery. Nakładaj go hojną ręką na policzki, powieki, dekolt i ramiona.



Dostępność: Mariza klik
Cena: 25,50 zł 

Moja opinia:

Puder zapakowany jest w lekki, plastikowy pojemniczek. Dołączona do niego jest również  gąbeczka oraz sitko, w którym sami możemy zrobić dziurki.Posiadam kolor ciemniejszy - 02 opalony. Jest to ciepły brąz z malutkimi drobinkami brokatu. Używałam go na kości policzkowe.  Na twarzy trzyma się bardzo długo. Mam również wrażenie, ze w ogóle go nie ubywa :) więc plus za wydajność :) Puder bardzo ładnie rozświetla cerę. 
Teraz czekam do lata by musnąć nim opaloną skórę! :)

Jestem z niego bardzo zadowolona ! :)


Znacie Złoto Maroka? :)



Miłego dnia Wam życzę :)



6 komentarzy :

  1. Ja się strasznie zawiodłam na współpracy z Marizą ... przysłali mi nie te produkty co chciałam ... obsługa była bardzo niemiła.

    Wpadnij do mnie.
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Marizy testuję obecnie perełki rozświetlające ale dają słaby efekt :P

    ten puder ładnie będzie wyglądał latem na opalonej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie znam tego produktu, ale po Twojej recenzji chyba się z nim zapoznam :) Dołączam do obserwujących!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo swietny się wydaję, musze wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)