,

piątek, 7 grudnia 2012

Mariza. Matowy cień do powiek Nr 9 Głęboka czerń

Witajcie.

Dziś chciałabym Wam przedstawić matowy cień do powiek Mariza

Kolor:  nr 9 Głęboka czerń.
Pojemność: niestety, nie znalazłam informacji, ale myślę, że ma typową pojemność dla pojedynczych cieni
Dostępność: Mariza klik
Cena: 13,90 zł.




Otóż cień jest zapakowany w poręczne, malutkie pudełeczko. Nie wiem jak z jego trwałością po upadku, bo nie zdarzyło mi się jeszcze go spuścić :)

Kosmetyk jest bardzo mocno napigmentowany, jest to głęboka, matowa i intensywna czerń. Przy aplikacji cień się nie obsypuje, dobrze przylega do powieki i jest naprawdę bardzo trwały.
Jestem z niego naprawdę, bardzo zadowolona. Ceny nie ma wygórowanej,a  według mnie jest wart każdej wydanej na niego złotówki



Muszę zaznaczyć, że cień nie zmienia kolor na powiece, co nieraz mi się zdarzało (np. przy cieniu  z Wibo, ale o nim wkrótce)

Znacie cienie do powiek Marizy? :)





14 komentarzy :

  1. ja nie lubię kupować takich pojedynczych cieni, wolę paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych cieni, ale matową czerń można znaleźć niemal w każdym Sleeku więc mam chyba 2 a nawet 3;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji przetestować kosmetyków tej marki, choć już sporo słyszałam o niej

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych cieni, ale w sumie to bardzo rzadko używam wgl jakichkolwiek cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych cieni, ale wielki plus, ze czerń zostaje czernią na powiece;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Mocno napigmentowany czyli może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś otrzymałam briliant złoty z Marizy, zamówiłam jeszcze śmietankę z tej serii co Twoja ale niestety brakło :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię cienie z Marizy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zraziłam się do Marizy i jakoś nie mogę o tym zapomnieć ;/
    Zapraszam do siebie na konkurs w którym do wygrania są świąteczne świeczki! http://madamegreen-testerka.blogspot.com/2012/12/zapraszam-na-moj-swiateczny-konkurs-z.html

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz widzę takie cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jeden cień tej firmy. Otrzymałam go w ramach współpracy, ale kompletnie nie trafiony kolor. Jednak pigmentacja bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za czarnymi cieniami ;) Jest identycznie zapakowany jak mój róż z Marizy :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)