,

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Kosmetyki DLA - przesyłka

Dziś otrzymałam przesyłki od firmy Kosmetyki DLA klik

Kosmetyki DLA - Strona główna


W ramach współpracy dostałam:




Niszcz pryszcz krem na noc

na naparze z wierzby i krwawnika
Usuwa to co zbędne, a dostarcza tego co niezbędnklik



3 próbki Dar piękna krem na noc z naparu z jarzębiny. Pobudza to co się z wiekiem rozleniwia klik


Oraz liścik od Pani Marty:



Bardzo dziękuję za możliwość przetestowania tych kremów.


Na stronie firmy jest również fajny artykuł dotyczący podstawowych zasad pielęgnacji cery trądzikowej klik. Niby wszystko wiadomo, ale chyba dość często o nich zapominamy? :) 

Znacie te kosmetyki? :)

Pozdrawiam Was serdecznie.


7 komentarzy :

  1. Strasznie jestem ciekawa tego kremu:) czekam więc na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm nigdy wcześniej nie czytałam o tej firmie, a swoją drogą bardzo fajna nazwa kremu "niszcz pryszcz" :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy ;) Jeszcze nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy :) Jestem ciekawa jak się u Cb sprawdzi ten krem na noc ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupu tego kremu. Jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)