,

środa, 19 grudnia 2012

Domowe Recepty - Maska Do Włosów Odżywcza - Oliwa Z Oliwek I Liść Laurowy - Dla Suchych Włosów Z Rozdwajającymi Się Końcówkami

Od producenta:


Odżywczy maska ​​o dużej zawartości naturalnych składników z powodzeniem poradzi sobie z problemem suchych włosów z rozdwajającymi się końcówkami. Oliwa z oliwek i liść laurowy zapewnią kompleksową pielęgnację włosów, wspierając regenerację na poziomie komórkowym, aktywując organizm w  obronie słabych włosów.
  
Składniki aktywne:  
Oliwa z oliwek (Olea Europea Friut Oil) - odżywia i chroni suchą skórę głowy i włosy. Kompleks witamin A, D, E zawartych w oliwie posiada ożywcze i nawilżające właściwości, odmładzające skórę głowy i włosy.
Rozmaryn (Rozmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract) –  jest bogaty w antyoksydanty, jest świetnym ziołowym środkiem na zdrowe włosy i stymuluje porost włosów. Rozmaryn lekarski stymuluje wzrost cebulek włosowych, hamuje wypadanie włosów, działa przeciwłupieżowo, pobudza wzrost włosów poprzez poprawę przepływu krwi do owłosionej skóry głowy. Wyciąg z liścia rozmarynu wykazuje także działanie odkażające i ściągające.
Liść laurowy (Laurus Nobilis Oil) -  ma działanie antyseptyczne, przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne. Pomaga zapobiegać powstawaniu łupieżu przy suchych włosach.

Sposób użycia:
Nanieść maskę na wilgotne umyte włosy, następnie rozprowadzić równomiernie wzdłuż włosów na całej długości , pozostawić na 2-3 minuty. Zmyć wodą.  

Skład: 
Aqua with infusion of: woda w fuzji z:
Rozmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract - rozmaryn
Olea Europea Friut Oil - oliwa z oliwek
Laurus Nobilis Oil - liść laurowy
Persea Gratissima Oil - olej z avocado. Posiada 7 witamin: A,B,D,E,H,K,PP, silnie nawilża i odżywia
Citrus Medica Limonum Peel Oil - olejek cytrynowy. ma działanie antyseptyczne
Lecithin - lecytyna, emulgator
Cetearyl Alcoholalkohol cetearylowy, nawilża, substancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe
Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate - humektant, zapobiega elektryzowaniu się włosów
Ceteareth-20 - niejonowa substancja powierzchniowo czynna
Citric Acid- kwas cytrynowy, reguluje pH produktu
Parfum - zapach
Benzyl Alcohol - alkohol aromatyczny. Imituje zapach jaśminu
Benzoic Acid - konserwant
Sorbic Acid - konserwant

Pojemność: 500 ml.
Dostępność: Bioarp klik
Cena: 26,50 zł.
Moja opinia: Tę maskę bardzo polubiłam. Po składzie możemy stwierdzić, że jest dość treściwa, ale na szczęście mnie nie obciąża. Fajnie zabezpiecza moje włosy. Czy nawilża? Możliwe, ja już tego nie zauważam. Wydaje mi się, że mam już w miarę ładnie nawilżone włosy i tak nie odczuwam działania masek. Mam po niej mięciutkie włosy, i co najważniejsze: nie puszy ich. Ma lekki zapach, niestety nie potrafię go do niczego porównać. Maska miała zabezpieczające wieczko i łyżeczkę. Bardzo podoba mi się jej opakowanie  - zakręcany słoiczek z którego bardzo łatwo wyjąć odpowiednią porcję kosmetyku. 
Myślę, że za jakiś czas skusze się na inną wersję z tej serii.

Mieliście z tymi odżywkami styczność?

Miłego dnia Wam życzę :)


11 komentarzy :

  1. A jak wypada w porównaniu do innych odżywek/masek rosyjskich? Tyle tego jest, że nie wiem na co się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rosyjskich odżywek używałam jeszcze z Natura Siberica http://kosmetyczny-raj.blogspot.com/2012/07/natura-siberica-organiczna-odzywka-do.html ale po tamtej miałam szorstkie włosy :( Pamiętaj, że Twoje włoski mogą całkowicie odwrotnie na nie reagować :)

      Usuń
  2. nie mialam nigdy .. ale kosmetyk naprawde wart uwagi:))) pozdrawiam -fajna recenzja:) pa

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety też już nie zauważam czy odżywka, maska rzeczywiście nawilża mi włosy czy nie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem przyjemny skład, może się skuszę, ale to już w nowym roku:]

    OdpowiedzUsuń
  5. have a nice blog follow me and follow back if you want a kiss from perlitalizardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rosyjskie kosmetyki ostatnio mnie prześladują, tzn. często czytam o nich na blogach. Chętnie chciałabym je przetestować ale nie mam nigdzie do nich dostępu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam styczności z rosyjskimi kosmetykami. Ciągle obiecuję sobie, że coś zamówię. Jakoś mi nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie miałam styczności :) Gdzie kupiłaś tą maskę? :)

    www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem w trakcie kosmetycznego detoxu zero kupowania, a idzie mi to całkiem dobrze ;) nie mogę się doczekać kiedy będę mogła sobie pozwolić na zakup nowych produktów do pielęgnacji włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. wejdż do sklepu internetowego BOSCO DESIGN tam mają wszystkie cudeńka do włosów

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)