,

środa, 12 grudnia 2012

Calypso Natural Demake - Up. Gąbki do demakijażu

zdjęcie pochodzi z internetu
Od producenta:

Celulozowe gąbeczki do demakijażu wzbogacone włóknami bawełny. Niezwykle
miękkie i delikatne dla skóry. Są hipoalergiczne, dlatego mogą być stosowane przez osoby o wrażliwej skórze.

Cena: ok. 5 zł/2 szt.
Dostępność: Rossmann 

Moja opinia:
Gąbki te kupiłam z 2 miesiące temu w Rossmannie. Były akurat ma przecenie. Zapłaciłam za nie około 3 zł.

Gąbeczki są w kształcie koła/elipsy. Przypominają kromkę chlebka. 

Gąbeczka po zmoczeniu jest bardzo mięciutka i delikatna, nie rwie się ani nie zmienia swojego kształtu. Po wyschnięciu odrobinkę się skurcza i jest troszkę twarda. Wystarczy zmoczyć, by wróciła do poprzedniego stanu. 
Mycie twarzy nią to sama przyjemność, ale makijaż...ja wolę jednak zmywać płatkami kosmetycznymi. Jednak nie przekonałam się do gąbki pod tym względem  :)  Idealna jest  do zmywania maseczek. 


Znacie te gąbeczki? :)

Miłego dnia Wam życzę :)



18 komentarzy :

  1. bardzo je lubię, niestety często wpadają mi za pralkę i co chwilę muszę kupować nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam o nich dużo pozytywnych opinii, są godne uwagi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię te gąbeczki do zmywania maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe;) na pewno kupie jak gdzies zobacze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym że wyglądają jak kromka chleba to się zgodzę, bo jak miałam miniaturkę wśród obserwowanych, to pierwsza myśl była "chleb?" :D
    A co do samych gąbeczek to nie używałam, ale myślę o muślinowej szmatce lub właśnie takim rozwiązaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na miniaturce dosłownie, jak kromka chleba. Nie przepadam za takimi gąbeczkami, czasem je używam do zmywania maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na miniaturce wyglądało jak chleb :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam, używam i nie wyobrażam sobie usuwania maseczek bez tych gąbek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy rzut oka na miniaturkę w blogrollu i pomyślałam, że przygotowałaś jakieś fajne kanapeczki :D
    Widziałam te gąbki chyba w Rossmannie ale nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam i używam właśni do zmywania maseczek, sprawdza się w tej roli idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo je polubiłam i używam codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć, mam pytanie odnośnie zamówienia z firmy Choisee, czy już dotarło?
    Widziałaś może co się dzieje u nich na facebooku? ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Nie, jeszcze nie dotarło. Właśnie czytam wpisy i aż się boję co dostanę. Jak będą przeterminowane, to się wku**ę! :/

      Usuń
    2. Daj znać :-) Oby były ok.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Oby, dzięki :)

      A Ty zamawiałaś coś?

      Usuń
    4. Zamawiałam w sobotę,ale nawet status zamówienia mi sie do dzisiaj nie zmienił. Dzisiaj odwołałam zamówienie, ale nie dostałam nawet potwierdzenia od nich. Zobaczymy.

      Usuń
  13. oj kuszą mnie te gąbeczki, uwielbiam takie gadżety!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)