,

środa, 26 grudnia 2012

BingoSpa, Mandarynkowa kąpiel do skórek i paznokci z proteinami jedwabiu

Od producenta:

Mandarynkowa kąpiel BingoSpa dogłębnie zmiękcza zrogowaciały naskórek wokół paznokci ułatwiając przeprowadzenie kolejnych etapów manicure.

Proteiny jedwabiu intensywnie nawilżają, uelastyczniają i wzmacniają płytkę paznokcia czyniąc go jednocześnie podatnym na zabiegi.


Regularne stosowanie kąpieli BingoSpa zapewnia paznokciom zdrowy wygląd i wspaniały połysk.


Skład:
Sodium Hydrogen Carbonate - soda oczyszczona, środek zmiękczający wodę
Sodium Chloride - chlorek sodu, wpływa na konsystencję kosmetyku
Ferilizer Urea 
Sodium Lauryl Sulfate - SLS, silna substancja powierzchniowo czynna
Cocamide DEA - niejonowa sunstancja powierzniowo czynna
Hydrolyzed Silk - hydrolizowany jedwab
Parfum - zapach
Aqua - woda
CI 15985 - barwnik

Pojemność: 300 g.
Dostępność: BingoSklep klik
Cena: 14 zł.
Moja opinia: Kosmetyk jest zapakowany w plastikowy słoiczek, dodatkowo zabezpieczony plastikową nakładką. Już po otwarciu pojemniczka czuć piękny zapach mandarynek W ogóle nie wyczuwam zapachu chemicznego. Jest piękny. Często otwieram pojemniczek, by tylko go powąchać :D 
Proszek jest bardzo drobniutki. Po rozpuszczeniu, woda przybiera mocny, pomarańczowy kolor.
Skórki po niej są mięciutkie w sam raz do odsuwania. Poza tym, nie zauważyłam jakiegoś super efektu pielęgnacyjnego.

Znacie ten produkt? :)

Życzę Wam miłego dnia.







5 komentarzy :

  1. Testuję, moim zdaniem to całkiem przyjemny dodatek do pielęgnacji skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trudno o większą pielęgnacje czy nawilżenie skoro w składzie jest SLS, co prawa nie na początku, no ale dosyć wysoko:)
    Ja polecam kąpiele dłoni w olejach-świetnie zmiękczenie i nawilżenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm skoro efekt tylko taki to jednak pozostanę przy olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ciekawi mnie jego zapach :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie zużywam kule do kąpieli jako właśnie kąpiel dla dłoni (nie mam wanny :P ) i też całkiem nieźle zmiękczają dłonie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)