,

piątek, 14 grudnia 2012

Agregator Blogi Kosmetyczne

Chciałabym Wam przedstawić stronę, która skupia blogi o tematyce kosmetycznej oraz urodowej.


Agregator blogów kosmetycznych blogikosmetyczne.eu




A co Oni mówią o sobie? :)


Blogikosmetyczne.eu to strona skupiająca blogi o tematyce kosmetycznej i urodowej. Nasz serwis nie tylko zamieszcza skróty najlepszych wpisów blogerek dodając je automatycznie, pozwala również dyskutować na ich temat oraz je oceniać. Dostępne są rankingi: najlepsze wpisy, wpisy tygodnia, wpisy miesiąca oraz gorące dyskusje. Kilkając "zagłosuj" sama decydujesz, który wpis jest najlepszy i co zobaczą inni.




Ja już do Nich dołączyłam, a Wy? :)
Znacie tę stronę?


6 komentarzy :

  1. Ja już tam dodałam swojego bloga :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pierwsze slysze ze cos takiego jest...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz... chyba też dołączymy;):)
    Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)