,

sobota, 8 grudnia 2012

-60% na kosmetyki naturalne Choisee!

Witam Was :)

Chciałabym Wam przekazać informację, o wielkiej promocji w sklepie Choisee klik dla nowych klientów.
Po zarejestrowaniu i wybraniu rzeczy do koszyka należy wpisać kod promocyjny choisee aby naliczyli nam aż 60% rabatu! :D Do tego przesyłka jest darmowa; chyba, że wybierzecie priorytet. Wtedy dopłacacie 2 zł :)

Ja się tej promocji nie oparłam :)

A co zamówiłam? :D




Po kolei:


  • Mleczko do demakijażu Ogórek & Zielona Herbata 150 ml klik 17,00 6,80 zł
  • Żel do mycia twarzy Róża & Miód 150 ml klik 12,00 4,80zł
  • Szampon do włosów Imbir&Limonka 250ml klik 19,00 7,60 zł.
  • Odżywka do włosów Pomarańcza & Trawa Cytrynowa 250 ml klik 19,00 7,60
  • Maseczka przeciwbakteryjna do twarzy Neem & Drzewo Herbaciane 100ml GRATIS 15% klik 22,00 8,80 zł 

Zamiast 89 złotych zapłaciłam tylko 35,60 zł! :D

A Wy się na coś skusicie? :D
Ja bez chwili zastanowienia napełniłam koszyk  :D



19 komentarzy :

  1. ja myślę o maseczce i kremie do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupy popełnione widzę:p oby fajne były te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna promocja, szkoda tylko, ze mój portfel ostatnio schudł ostatnio do klikunastu złotych:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety wydałam na te zakupy ostatnie pieniądze :(

      Usuń
  4. Ehh no i gdyby nie Ty w moim portfelu spokojnie leżałoby sobie 30 zł a tak uciekło, przez zamówienie :D ehh ale takiej promocji ciężko się oprzeć! pierwszy raz zrobiłam zamówienie z tej strony i mam nadzieję, że nie pożałuję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ich olejek do włosów, który się totalnie nie sprawdzał. Pierw dostała go moja siostra od koleżanki, która zrobiła tam zamówienie, potem ja od siostry, i podałam dalej i wiem że chyba z 5 osób nikt nie był zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się skusiłam na maseczkę nawilżającą i skrub do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  7. oj po co ja tu weszłam, czuję się skuszona, świetna promocja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. :o O nie ! To w takim razie szybko tam wchodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze , ale ta nic nie pisze o tej wysyłce :(
    i szkoda , że nie ma podanych składów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero przy kończeniu zamówienia wybiera się sposób dostawy i są podane ceny :)

      Usuń
  10. super zakupy! :) jeszcze ten rabat ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. też się skusiłam :) ale tylko na 3 rzeczy bo wybór już jest mały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałam tonik, żel do mycia twarzy i masło do ciała. Razem - całe 20zł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. skąd wiedziałaś o tej promocji? są jakieś tajne strony informujące o tym?
    oczywiście promocji się nie oparłam - jedzie do mnie masło do ciała, krem do rąk, maska do twarzy i krem pod oczy dla mamy na gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma udostępniła tę informacje na swoim fanpage'u na facebooku :)

      No to zakupy super :) Oby tylko kosmetyki się sprawdziły :)

      Usuń
  14. Teraz okazało się,że firma sprzedaje PRZETERMINOWANE KOSMETYKI stąd tak duży rabat nieładnie!:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie czytam i boję się patrzeć co do mnie przyjdzie ;/ :(

      Usuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)