,

środa, 21 listopada 2012

Współpraca - Mariza



Dziś otrzymałam przesyłkę z kosmetykami Mariza  klik w ramach współpracy .




Dzięki uprzejmości przemiłej Pani Renaty mogłam sobie wybrać 3 interesujące mnie kosmetyki :)

Wybór padł na:


  • Pomadka do ust Soft&Colour 4664.14
  • Matowy cień do powiek Głęboka Czerń
  • Złoto Maroka. Opalony.



Mam nadzieję, że następujące zdjęcia chociaż odrobinę przybliżą Wam ich kolorystykę





Znacie kosmetyki tej firmy?


Pozdrawiam Was serdecznie :)



9 komentarzy :

  1. Czemu dałaś logo innej konsultantki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups. Mały błąd się wkradł :(

      Dzięki za zwrócenie uwagi! :)

      Usuń
  2. Gratulacje. Będzie piękny makijaż;)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, czekam na recenzje cienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :) kosmetyki poznałam właśnie dzięki nawiązaniu współpracy z tą firmą :) życzę miłego testowania :) szminka i cień zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze byłam ciekawa kosmetyków tej marki ale w mojej okolicy nie ma żadnej konsultantki firmy Mariza a przez internet nigdy nie chciało mi się zamawiać.

    Gratuluje współpracy :) Sama chętnie przetestowałabym takie produkty :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)